הותרו לפרסום פרטיו של תושב רהט שביצע עברות מין חמורות בצעירה שהכיר ברשת

ג'יהאד אבו ראשד הכיר צעירה ברשת, וביצע בה בכוח מעשי סדום באכזריות רבה, תוך איום כי ירצח אותה. לאחר מכן הותירה בתחנת אוטובוס
אייל חן |
חשד: הכיר צעירה ברשת וביצע בה עבירות מין
אילוסטרציה

בית המשפט המחוזי בבאר שבע, התיר לפרסם את שמו ופרטיו מזהים של הנאשם, ג'יהאד אבו ראשד, בן 22 מרהט, אשר הסיע מתלוננת בת כ-18 ליער להבים וביצע בה בכוח ובאכזריות עבירות מין, כשהוא מזויין בסכין. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה סדום בנסיבות מחמירות ומעשים מגונים. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי עובדות כתב האישום, בין הנאשם למתלוננת נוצר קשר באמצעות האינסטגרם, לפני כחודש, נפגשו הנאשם והמתלוננת בצומת להבים, הנאשם הסיע את המתלוננת ליער להבים, הורה לה לרקוד עמו מחוץ לרכב, ולאחר מכן ביצע בה בכוח מעשים מגונים ומעשה סדום, הכל בצורה אכזרית, תוך שהוא מצמיד סכין לכתפה ומאיים עליה שאם לא תעשה מה שיורה לה, יהרוג אותה, יקבור אותה ואף אחד לא יראה. כמו כן, הראה הנאשם למתלוננת חפץ הנחזה להיות אקדח.

הנאשם ביצע את המעשים חרף התנגדותה של המתלוננת ותחנוניה שיחדל, ועל אף ניסיונותיה להדוף את הנאשם ולמנוע ממנו לבצע את זממו בתואנות שונות , בין היתר אמרה לו שהיא "בהיריון".

לאחר המעשים, הורה הנאשם למתלוננת למחוק את כל ההתכתבויות ביניהם והסיע אותה לתחנת אוטובוס בצומת להבים, שם הותירה לבדה כשהיא בוכה.

————————————————-

עו"ד שפיק דרבאשי

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות