חייבים בהוצאה לפועל – ייצוג משפטי על ידי משרד עו"ד רוני ברוש

מדי שנה ניתנים מאות אלפי פס"ד, על פיהם זכאים מוסדות, חברות ופרטים בודדים לסכומי כסף גבוהים ביותר. כיצד תוכלו לקבל את שמגיע לכם? כך תפעלו נכון
עו"ד רוני ברוש |
חייבים בהוצאה לפועל - ייצוג משפטי על ידי משרד עו"ד רוני ברוש
אילוסטרציה

בישראל ניתנים בכל שנה מאות אלפי פסקי דין, על פיהם זכאים מוסדות, חברות ופרטים בודדים לסכומי כסף גבוהים ביותר. כך הומצאה מערכת ההוצאה לפועל. אולם חשוב להבין, כי לא תמיד מדובר בפתרון קסם שיחזיר לכם את כספיכם או יבטל את חובותיכם ולכן עליכם להשתמש בארגז הכלים המצומצם שנותן החוק, כדי להתמודד עם הסיטואציה כחייבים בהוצאה לפועל.

בדרך כלל לביטוי 'הוצאה לפועל' מתלווה תחושה קשה של חוסר אונים וחשש מהעתיד. המחשבה על כך שייתכן ויגיעו אנשים לבית מגוריכם, למקום הבטוח ביותר שלכם ויקחו את הרכוש האישי שאספתם וצברתם במהלך החיים – גורמת לאדם לעיתים לפעול באופן שגוי ומוטעה וחסר תועלת.

עו"ד רוני ברוש
עו"ד רוני ברוש

חייבים בהוצאה לפועל? חייבים להיות עם היד על הדופק

כאשר אתם מקבלים הודעה כי נפתח לכם תיק בהוצאה לפועל, בעקבות חובות שלא שולמו על ידכם, הדבר הכי לא מומלץ לעשות – הוא להתעלם. נכון שההתמודדות עם המחשבה היא לא קלה ולפעמים, כשזה עוד על דף, אנו מעדיפים להדחיק. ככל שתפעלו מהר יותר, תוכלו לחסוך לעצמכם אלפי ולפעמים מאות אלפי שקלים וכמובן להמנע מתהליכים מיותרים כמו עיקולים ועוד. לאחר שחייב מקבל הודעה כי נפתח נגדו תיק הוצאה לפועל, עומדת לו הזכות להגיש הודעה או בקשה מתאימה ללשכת ההוצאה לפועל בכדי להתגונן אל מול התיק שנפתח, או לחילופין ניתנת לו השהות לנהל מו"מ עם מי שפתח נגדו את תיק ההוצאה לפועל.

למה בכלל נפתחים תיקי הוצאה לפועל?

תיקי הוצאה לפועל נפתחים, בין היתר, כנגד אנשים שניתן נגדם פסק דין שדורש מהם תשלום, או כאלה שמסרו שיקים שחזרו, כמו גם אנשים שנתנו שטרי חוב שלא שולמו ושימשו עילה לביצוע בהוצאה לפועל. יש גם תיקי הוצאה לפועל שנפתחים לשם מכירת דירות וכלי רכב, וכן לשם תשלום מזונות.

משרד עו"ד המתמחה בהוצאה לפועל הינו כזה שישאף לסיים את תהליך ההוצאה לפועל כאשר שני הצדדים מפיקים את טובתם מהתוצאה. יש חשיבות רבה לייעוץ עם עורך דין מומחה ומנוסה בהוצאה לפועל, שכן, הוא מכיר את האותיות הקטנות בחוק ויודע למצוא פתרונות יצירתיים שיביאו לסוף טוב והסוף יכול להיות טוב.

משרד עו"ד רוני ברוש לרשותכם. לאתר המשרד לחצו כאן.

עוד מאמרים מאת רוני ברוש:

_____________________________________________________

עו”ד פלילי רוני ברוש

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות