ביהמ"ש: הילדה היא של אבא לא פחות מאמא

עוד הצלחה של עו"ד הילה וינטרוב בתיק של ניכור הורי: ביהמ"ש לענייני משפחה הורה לאם שסירבה לאפשר לראות את בתו, לעשות כן וקבע כי האב יראה את הקטינה באמצע שבוע ובסופ"ש כולל לינה בניגוד לרצון האם במקרה של הפרת זמני השהות נקבע כי יוטל קנס כספי בסך של 500 שקל בגין כל הפרה
רונן לוי |
ניכור הורי - אילוסטרציה
אילוסטרציה

ביהמ"ש לענייני משפחה התערב לאחרונה במקרה נוסף של ניכור הורי בן זוגה לשעבר, וקבע כי האם תאפשר לאב לפגוש את בתו פעמיים בשבוע ובכל סופ"ש שני ואם לא תעשה כן היא תיקנס ב-500 שקל על כל הפרה של ההחלטה. בכך, קיבל בית המשפט את עמדת באת כוחו של האב, עו"ד הילה וינטרוב, שטענה להסתה מצד האם שהובילה לנתק בין האב לבתו.

זהו סיפור די מוכר שקורה, לצערנו, במקרים רבים. הם היו זוג, ידועים בציבור שחיו מספר שנים והביאו לעולם ילדה משותפת ונפרדו כשהיתה קטנה.

לפני מספר שנים חזרו להתגורר יחד אך הניסיון לא צלח.

לאחרונה, החליט האב לעזוב ומרגע זה חייו השתנו.

לדבריו, האם החליטה להעניש אותו ולנקום בו באמצעות הילדה. כך, לא אפשרה לו כמעט לראות את בתו והבהירה לו שאם לא ייענה לכל דרישותיה הכספיות לא יראה את הילדה וכך עשתה.

חודש ימים התחנן האב לראות את בתו.

הבת, שהושפעה מאמה, הבהירה לו שאם ברצונו לראות אותה, עליה לשלם לאם את מה שהיא מבקשת וכן לבקש את אישורה לכל מפגש.

עו"ד הילה וינטרוב

מבחינת האם הילדה היא שלה והיא המחליטה הבלעדית, כך טענה גם בדיון שהתקיים בעניין בבית המשפט.

לשיטת האב, דרישותיה היו בלתי סבירות וקיצוניות ולכן סירב.

אולם הוא המשיך לנסות ולא התייאש. לצערו, היה נתון לחסדי האם ומשכך ראה את הילדה פעמים ספורות למספר שעות למרות שמדובר באב מיטבי, למרות שהילדה רצתה לראותו ולמרות שעבר לגור לידה.

אך ללא החלטה של בית המשפט לא יכול היה לעשות דבר.

האב פנה לבית המשפט לענייני משפחה, באמצעות עו"ד הילה וינטרוב.

לאחר דיון בהול בעניינם של הצדדים במסגרת הליך יישוב סכסוך ולאחר שבית המשפט שמע את הצדדים ניתנה החלטה אשר קובעת כי מעתה יראה את הילדה פעמיים בשבוע, פעם אחת עם לינה ובכל סופ"ש הצדדים יחלקו עד ליום ראשון.

עוד נקבע כי ככל ותהיה הפרה בזמני השהות שנקבעו ע"י ביהמ"ש יוטל קנס כספי בסך של 500 שקלים בגין כל הפרה. ביהמ"ש, הממשיך את מגמת המאבק בתופעת הניכור ההורי, האב זוכה מעתה לראות את בתו כפי שביקש ולהיות מעורב בחייה.

לאתר הילה וינטרוב – עורכת דין ומגשרת


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות