משרד המשפטים בתקופת הסגר – פעיל עד חג סוכות

משרד המשפטים מעדכן כי בשל המגבלות יעבוד סדיר, אך ללא קבלת קהל, עד חג סוכות ואז יצא לחופשה מרוכזת
מעיין לביא |
ביקש בדיקה. שר המשפטים לשעבר אבי ניסנקורן. צילום: ריבקין פנטון, פלאש 90

משרד המשפטים הודיעה היום כי על אף הסגר במשק, ימשיך לפעול באופן סדיר, תחת מגבלות עד לחופשת סוכות. כל יחידות המשרד ימשיכו בפעילותן, ללא קבלת קהל.

קראת חגי תשרי והמגבלות שיחולו במשק החל מיום שישי הקרוב, שירותי משרד המשפטים, על יחידותיו השונות ובהן: פרקליטות, סניגוריה ציבורית, סיוע משפטי, רישום, הסדר ומפקחים על רישום מקרקעין, רשות התאגידים, רשות הפטנטים, בתי הדין השרעיים, הדרוזיים ועררים לפי חוק הכניסה לישראל, אגף שומת מקרקעין: כל יחידות המשרד ממשיכות בפעילות עד היציאה לחופשה מרוכזת, החל מערב סוכות ועד לאחר חג שמחת תורה.

בהתאם להנחיות העדכניות של משרד הבריאות לא תתאפשר קבלת קהל. יחד עם זאת מתן השירותים יימשך כסדרו באמצעים דיגיטליים – שירותים מקוונים, באמצעות דואר אלקטרוני ובאמצעות מוקד השירות הטלפוני.

דיונים שיפוטיים שנקבעו בבתי הדין והגורמים השיפוטיים שפועלים במסגרת המשרד, יתקיימו בהיעדר החלטה אחרת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות