עוקץ בחנות הרהיטים

המשטרה מחפשת אחר בעל חנות רהיטים מתל אביב החשוד שגבה כספים מלקוחות עבור ריהוט אבל לא סיפק את הסחורה; אחיו נעצר
ציון חן |
רהיטי הנוכלים

המשטרה עצרה לחקירה את בעל חנות הרהיטים "השולחן הראשון שלי" מפלורנטין בתל אביב, החשוד שביחד עם אחיו גבו תשלום מלקוחות אך לא סיפקו את הסחורה, ואף תקפו את מי שדרשו את כספם בחזרה. האח, החשוד כי היה שותף בתרמית, מבוקש לחקירה.

במשטרה טוענים כי באופן שיטתי גבו שני אחים, בשנות העשרים לחייהם מתל אביב, כספים בעבור ריהוט שהוזמן מהם, כל זאת על אף שידעו כי אין בכוונתם לספקו כלל. לקוחות שדרשו לקבל החזר כספי או את הריהוט שבעבורו שילמו, הותקפו ואוימו על ידי האחים הבריונים והנוכלים.

בעקבות מספר תלונות שהגיעו למשטרת תל אביב על האחים, נפתחה חקירה סמויה, בסיומה נעצר אחד מהם ואילו השני הוכרז כעבריין נמלט.

מהחקירה עלה כי האחים הונו לקוחות באופן שיטתי ופסול ואף נקטו באלימות נגד לקוחותיהם. לדברי המשטרה, השניים פעלו באופן "שיטתי ועברייני, בכך שמשכו אליהם לקוחות תמימים, בין היתר באמצעות פרסומים כוזבים". לפי החשד, השניים "גבו מהלקוחות במרמה כספים בעבור המוצרים, הבטיחו לספק להם את הריהוט שהוזמן תוך זמן נקוב, אך לא מימשו את פרטי העסקאות".

עוד עלה בחקירה כי לקוחות שדרשו לקבל החזר כספי או את הריהוט התקין שבעבורו שילמו, הותקפו על ידי האחים אשר הפנו כלפיהם איומים . לאחר שאחד האחים נעצר, אומרים במשטרה כי החשוד הנוסף נמצא בבריחה אף שהוא יודע כי הוא מבוקש לחקירה.

מהמשטרה נמסר כי היא קוראת "לכל מי שרואה עצמו כנפגע מבית עסק זה, לגשת לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה".

רהיטי הנוכלים

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות