מחר: דיון בבג"ץ הצוללות

שופטי העליון ידונו בעתירה שהגישה התנועה לאיכות השלטון בדרישה להעמיק את החקירה בפרשת הצוללות. נשיאת העליון אסתר חיות פסלה את עצמה מלדון בעתירה בשל היכרות עם אחד מעשרות מגישי התצהירים
מעיין לביא |
מחאה הפגנה צוללות ועדת חקירה
מחאה סביב פרשת הצוללות. צילום: פלאש 90.

מחר (יום ב') יתקיים בבג״ץ דיון בעתירת התנועה לאיכות השלטון להעמיק את החקירה בפרשת הצוללות. הרכב השופטים שידון בעתירה כולל את השופטים יצחק עמית, ניל הנדל ונעם סולברג לאחר שנשיאת העליון, אסתר חיות פסלה את עצמה.

התנועה לאיכות השלטון דורשת בעתירתה להקים ועדת חקירה ממלכתית ולפתוח בחקירה פלילית בחשד למעורבות נתניהו בפרשת הצוללות.

במסגרת העתירה הוגשו לבג״ץ על ידי התנועה לאיכות השלטון למעלה מ-50 תצהירים של ראשי מערכת הביטחון לשעבר, בהם ראש ממשלה, רמט"כלים, ראשי מוסד ושב"כ ובכירים נוספים, הקוראים כולם להעמיק את החקירה בפרשה.

נשיאת העליון חיות פסלה את עצמה מלדון בעתירה בנושא פרשת הצוללות, כיוון שאחד מעשרות מגישי התצהירים בעתירה, אלוף במיל' נועם תיבון, מוכר לה אישית.

יו״ר התנועה לאיכות השלטון, עו״ד אליעד שרגא: ״מדובר בפרשת השחיתות החמורה ביותר בתולדות המדינה, פרשה בה הוקרב בטחונה של מדינת ישראל על מזבח אינטרסים כלכליים פרטיים של אלו האמורים לשרת את האינטרס הציבורי. אנו תולים תקוותנו בבית המשפט העליון של ישראל שיורה על פתיחה בחקירה פלילית של פרשת המניות והשפעתה על פרשת רכש כלי השיט, וכן שיורה על הקמת ועדת חקירה ממלכתית בנושא״.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות