אישום: ערך קניות לחתונת בנו ואז רצח את יריבו

בבית המשפט המחוזי בירושלים נאדם יזן גאבר, תושב כפר עקב, כי ירה למוות באדם עמו היה מסוכסך. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים
דניאל בן חמו |
צילום ארכיון

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד יזן גאבר, תושב כפר עקב, ולפיו הוא רצח ביריות מכר עמו היה מסוכסך לאחר ששב מקניות לרגל חתונת בנו. לצד כתב האישום, מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים נגדו.

כתב האישום מייחס לגאבר עבירות של רצח, ירי מנשק חם באזור מגורים, עבירות נשק, ועוד. לפי האישום, הרקע לרצח היה סכסוך ששרר בין הנאשם למנוח, ע'אזי מהלווס ובני משפחתו. כשלושה חודשים לפני האירוע, רכש הנאשם רובה ‪M-16‬ תמורת כ-50 אלף שקלים.

לפני מספר שבועות, בצהרי היום, כך מתואר בכתב האישום, נסע גאבר ברכבו עם הנשק כשהוא טעון, יחד עם שני אחייניו, אחד מהם קטין. באותו יום, חזר המנוח לביתו בכפר עקב יחד עם אשתו ובתו, לאחר עריכת קניות לטובת חתונת בנו, הנאשם הבחין בו, ירה בנשק באוויר מספר פעמים, ונמלט במהירות מהמקום.

מהלווס, לפי התיאור בכתב האישום, התרגז על הירי, נכנס לרכבו והחל לנסוע במהירות אחרי רכבו של הנאשם. במהלך המרדף, נחסם רכבו של הנאשם על ידי רכב אחר ובתגובה הוא החל לצעוק ולירות מחלון המכונית. הנהגת שחסמה את רכבו החלה בנסיעה איטית לאחור, אולם אז הוא יצא מרכבו עם הרובה וירה לכיוון רכבו של מהלווה.

על פי האישום, גאבר ירה מספר יריות, תוך כדי הליכה לכיוון רכבו של מהלווס. 4 קליעים חדרו לרכבו של מהלווס ואחר מהם חדר לליבו וגרם למותו.

מיד לאחר האירוע, נמלט הנאשם מכפר עקב יחד עם בני משפחתו, ושהה אצל קרובי משפחתו במחנה הפליטים שועפאט וענאתה, עד שהסגיר את עצמו כעבור כיומיים. מכתב האישום עולה, כי הנאשם שבר את הסים של הטלפון הנייד שהיה ברשותו על מנת לטשטש את עקבותיו ולהקשות על הרשויות לאתרו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות