היכה את בת הזוג כי לא הכינה דגים לשבת

בן 22 מנהריה נעצר במהלך חתונתו לאחר שהתקוטט עם האורחים, במשטרה טוענים כי איים ותקף את אשתו במשך תקופה ארוכה
רונן לוי |
דגים לשבת. מקור: ויקיפדיה

המשטרה עצרה לחקירה צעיר בן 22, תושב נהריה, לאחר שהתפרע והיכה את האורחים בחתונתו. במהלך החקירה עלה החשד כי נהג לאיים ולהכות את בת הזוג שלו במשך תקופה ארוכה, בין היתר כי לא הכינה לו דגים לשבת וסירבה ללכת איתו לבית הכנסת.

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה לבית משפט השלום בקרית שמונה כתב אישום נגד הצעיר על עבירות של איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ותקיפת סתם. לצד כתב האישום ביקשה המשטרה להותירו במעצר עד לתום ההליכים נגדו ובית המשפט נעתר לכך.

החקירה החלה בשבוע שעבר, אז הוזעקו שוטרים לחתונה שהתקיימה בבית כנסת בקרית שמונה. המתלוננים דיווחו למשטרה כי החתן תוקף גברים אחרים במהלך חתונתו שלו.

השוטרים שהגיעו למקום גבו עדויות, אספו ממצאים ופתחו בחקירה שהעלתה כי הרקע לקטטה הייתה אי שביעות רצונם של קרוביה של הכלה מיחסו של החתן כלפיה.

עוד העלתה החקירה כי החתן מנהל מזה שנתיים מערכת יחסים עם הכלה, להם גם ילד משותף וכי בכל התקופה הזו הוא נוהג בה באלימות. התברר כי באחד המקרים תקף אותה מאחר ולא הכינה לו סיר דגים לשבת, פעם אחרת מאחר וסירבה לבוא עימו לבית הכנסת. במכרים נוספים היכה אותה, איים עלייה שיהרוג אותה אם לא תהיה עימו, זרק סכין לעבר רגלה ואף גפרור בוער בזמן שהחזיקה בתינוקת המשותפת שלהם.

במהלך חקירתו, כך לפי המשטרה, התקשר החתן לכלתו הטרייה, ביקש ממנה לשמור לו אמונים ודרש שתביא לו סיגריות לתחנת המשטרה.

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה כנגד הצעיר כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים לבית משפט השלום בקרית שמונה. כתב האישום מייחס לו עבירות של איומים תקיפה הגורמת חבלה של ממש ותקיפת סתם. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והורה על מעצרו עד החלטה אחרת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות