למרות בקשת הגרוש שלה, היא כן עוזבת את העיר

האב ביקש לאסור על אם ילדיו לעבור להתגורר בעיר אחרת בגלל "העומס בכבישים", אך בית המשפט לענייני משפחה דחה אותו
נעמה כהן |
נתק גירושין זוג מרחק

בית משפט לענייני משפחה דחה את בקשתו של אב למנוע מאם ילדיו לעבור להתגורר בעיר אחרת.

בכך התקבלו טענותיה של עו"ד דוד ביטון, בא כוחה של האם, שטען כי עליה לעזוב את מקום מגוריה משום שהיא לא מקבלת תשלום מזונות ולכן מתקשה להתקיים כלכלית.

עו"ד דוד ביטון

בני הזוג היו נשואים במשך כ-6 שנים ולהם שני ילדים. בפסק הדין בין השניים שניתן בעבר, נקבע כי זמני השהות של האב עם הילדים יהיו פעמיים בשבוע, מסיום המסגרת החינוכית ועד לשעה 19:30 בערב וכן כל סוף שבוע שני מסיום מסגרת הלימודים ביום שישי ועד ליום שבת בשעות הערב, עת הוא מחזירם לבית האם.

בינתיים האם עברה לעיר אחרת והאב הגיש תובענה במסגרתה עתר להורות כי הקטינים ימשיכו להתגורר וללמוד בעיר בה התגוררו. האב טען עוד כי המעבר של האם פוגע בזמני השהות שלו עם ילדיו ולמעשה האם מנסה לנתק אותם ממנו. לשיטתו, הסדרי השהות שלו עם ילדיו מתקיימים בשעות העומס בכבישים והאב ייאלץ לבלות שעות עם הילדים בפקקים, עד אשר יעדיפו לא להגיע אליו.

מנגד, טענה האם באמצעות עו"ד דוד ביטון, כי עזבה את העיר בה התגוררו מאחר ולא יכלה לעמוד יותר בתשלום דמי שכירות, מצבה הכלכלי בכי רע והאב אינו משלם מזונות. לפיכך, טענה, בלית ברירה היא נאלצה לעבור להתגורר בסמוך לאמה ואחותה, אשר מסייעות לה הן כלכלית והן בטיפול בילדים.

האם הוסיפה כי האב הוא זה שמפר את הדין בכך שאינו משלם מזונות למעלה משלוש שנים, כאשר חוב המזונות עומד על מעל 75 אלף שקל.

בית המשפט, קיבל את טענותיו של עו"ד ביטון וקבע כי האם יכולה להתגורר בעיר אחרת והילדים ילמדו בעיר בה מתגוררת האם.


עו”ד דוד ביטון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות