הודיעו לבני משפחה "עליכם לעבור בדיקת קורונה" – ופרצו להם לבית

תושב הישוב אלישמע קיבל הודעה כי עליו לעבור בדיקה עקב חשיפה לחולה מאומת, אך כששב הביתה גילה שביתו נפרץ וכי נפל קורבן לתרגיל של גנבים. תושב הישוב, בן 36, נעצר בחשד למעורבות בפריצה
רונן לוי |
בדיקות קורונה, ארכיון. צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

פעם גנבים, היו מוציאים אנשים מהבית באמתלות שווא כגון דבר דואר שמחכה לבעל הבית בסניף הדואר. אתמול, גנב, ברוח התקופה הודיע לבעל דירה בישוב אלישמע כי הוא מחויב להגיע לבדיקת קורונה וכאשר חזר לביתו גילה שהוא נפרץ. המשטרה עצרה חשוד במעשה.

תושב הישוב אלישמע, קיבל בתחילת השבוע שיחת טלפון, כאשר המתקשר הודיע לו כי מכיוון ששהה בקרבת חולה קורונה מאומת, חובה עליו בהתאם להנחיית משרד הבריאות, להיבדק עם משפחתו מתחם בדיקת קורונה בכפר סבא. כאשר בני המשפחה חזרו לביתם, גילו כי יש אור בבית והדלת נפרצה. בבית התגלה אי סדר גדול שהשאיר אחריו פורץ וכן נגנב כסף מזומן, תכשיטים ורכוש נוסף, שחלקו שייך לבית הכנסת, שאב המשפחה משמש בו גבאי.

במקביל לשיחה למשטרה, המשפחה, בדקה עם קופת החולים שלהם כדי לברר אם באמת הם היו במגע עם חולה מאומת ואז התברר להם כי הם לא נדרשו לבצע כל בדיקה וכי בעצם מי שהתקשר אליהם היה הפורץ אשר דאג שהם לא יהיו בביתם כדי שהוא יוכל לשים את ידיו על הכסף.

במשטרה שהגיעה למקום אספה ראיות מתוך הבית ואמש בלשי תחנת כפר סבא, עצרו חשוד תושב הישוב אלישמע, כבן 36, בחשד למעורבות בפריצה. בתום חקירתו בתחנת המשטרה הוא נכלא והיום יובא לביהמ"ש השלום בפ"ת לדיון בהארכת מעצרו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות