נאור ציון כפר באישומים נגדו על תקיפה ואיומים

הבדרן מואשם כי תקף לפני שנתיים וחצי בקניון אדם שאמר לו "אני מזהה אותך". לטענתו אותו אדם קילל אותו והוא היה בתקופה קשה כשאמו על ערש דווי
דניאל בן חמו |
נאור ציון במסדרון בית המשפט בתל אביב. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

הבדרן נאור ציון קיווה שזה לא יתחיל, ושכתב האישום נגדו על תקיפה ואיומים בקניון רמת אביב מלפני כשנתיים וחצי יגנז. אך אתמול (ב') הבהירו לו בבית המשפט כי המשפט יפתח. הסניגור כפר כפירה כללית, ובימים הקרובים הוא יענה בפירוט על כתב האישום.

על פי כתב האישום, ציון מואשם בתקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים. בחודש מרץ 2018, נאור ציון שהה בשעות הערב בקניון רמת אביב ובסמוך לדוכן ״פרטנר״ שבקניון חלף אדם על פניו, ואמר לו ״היי נאור אני מזהה אותך״ והמשיך בהליכתו. בהמשך לאותן הנסיבות, חזר ציון בריצה לנקודת הימצאותו של המתלונן, 500 מטר מהמקום, סובב אותו באמצעות ידיו כך שעמד מולו ותקף אותו שלא כדין וללא הסכמתו בכך שהדף אותו לאחור תוך שאיים עליו: ״למי אתה חושב שאתה מדבר אני אזיין אותך״, ואז חבט בו בלסתו באמצעות אגרוף.

בכתב האישום מציינים, כי המתלונן ביקש להזעיק משטרה ואז החל שוב דין ודברים בין השניים, במהלכו התריע המתלונן בפני הנאשם כי צפוי לעבור ניתוח וביקש כי לא יפגע בו. בשלב זה, חבט הנאשם עם אגרופו בשנית בלסתו של המתלונן עד אשר בלמו והרחיקו אותו עוברים ושבים. בכתב האישום מצויין כי: "כך במעשיו אלו, תקף הנאשם את המתלונן שלא כדין וללא הסכמתו וגרם לו לחבלות של ממש בדמות המטומה תפיחות באזור לחיו השמאלית וכן איים עליו בפגיעה שלא כדין בגופו בכוונה להפחידו או להקניטו".

בדיון שנערך אתמול ביקש הסנגור לדחות את הדיון שוב, אולם בית המשפט לא נענה לכך והוא נתן את גרסתו לאירוע לפיה הוא הקורבן במקרה. "בתקופה בה הארוע התרחש, אמו של הנאשם ששכבה על ערש דווי ולאחר מכן נפטרה. בתקופה הזו, לאור הקשר העמוק והאדיר שהיה בין הנאשם לבין אמו, ובהינתן העובדה שאביו נפטר בשעה שמלאו לנאשם 8 שנים, מתרחש אירוע שבו על לא עוול בכפו סופג הנאשם קללות נאצה מעובר אורח בתוך הקניון. מילים קשות נאמרו. אני אומר כאן כרגע פרפרזה על מה שספג באותו אירוע. לא הייתה שום סיבה להתגרות הזו, מעולם. לא היה שום שיח בין הנאשם לבין המתלונן, לכאורה. לא הייתה היכרות מוקדמת. הטענה של המתלונן בדבר "היי נאור אני מזהה אותך" וזה כביכול היה הטריגר לאירוע – זה פשוט שקר וכזב אחד גדול. הנאשם מורגל בזה שהוא מתבקש להצטלם עם אנשים, גם בבית-המשפט זה קורה לו מחוץ לאולמות. אותו מתלונן, במהלך החקירה נתקע עם חוסר הסברים לטענות הנאשם, דבר שהשתקף בתוך העימות עצמו. אני סברתי שלאור הנתונים הללו, זה לא תיק שצריך להתנהל", אמרו נאור ציון והסניגור בדיון.

בתביעות לא התרשמו יותר מדי וציינו כי אחד הפרמטרים של עיכוב הליכים זה לקיחת אחריות והבעת חרטה. אנחנו שומעים פה משהו אחר, ניסיון העברת האחריות למתלונן וביקשו שיינתן מענה לכתב האישום מיד. כאמור הסניגור כפר כפירה כללית בכתב האישום בימים הקרובים יינתן מענה מפורט לכתב האישום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות