אשה שהשתכרה ודקרה את בעלה נשלחה לגמילה מאלכוהול

השופט קיבל את עמדת עו"ד קובי מרגולוב והאשה שהואשמה בדקירה ופציעת בעלה בקרית ביאליק שוחררה ממעצר והועברה למוסד לגמילה מאלכוהול
רונן לוי |
סכין, אילוסטרציה

תושבת קרית ביאליק, בת 55, שהואשמה בדקירת בעלה, שוחררה ממעצרה והועברה למוסד גמילה מאלכוהול, תוך שנאסר עליה לצאת מהמוסד עד תום המשפט נגדה. שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, ניצן סילמן, קיבל את בקשתו של עורך דין קובי מרגולוב ממשרד עורכי דין כ"ץ, מרגולוב והראל, והורה על שחרורה לאחר שסקר בהחלטתו את נסיבות חייה הקשות והתמודדותה עם קשיי ההשתלבות בארץ.

עו"ד קובי מרגולוב

על פי כתב האישום שהוגש נגד הנאשמת לפני כשלושה חודשים, בשעות הבוקר יצא הבעל לעבודה בעוד שהנאשמת נשארה בבית ושתתה אלכוהול. בשעות הצהריים, כאשר חזר הביתה, שהתה הנאשמת בחצר, וללא כל סיבה נכנסה לבית, לקחה מספרים ודקרה את בעלה. הבעל פונה לבית החולים עם חתך בצוואר, שני חתכים בשורש כף היד ודקירה במצח ודקירה באוזן. הוא אושפז במשך שלושה ימים לטיפול רפואי ושוחרר. האשה הואשמה בחבלה בכוונה מחמירה וכן הוגשה נגדה בקשה למעצר עד תום ההליכים.

הנאשמת נשלחה לתסקיר מבחן, ושם הומלץ לשקול את שילובה בהליך טיפולי לגמילה מאלכוהול. התביעה ביקשה מבית המשפט שלא לשחררה, ואילו הסנגור, עו"ד קובי מרגולוב, ביקש לשחררה בתנאים מגבילים. "אחזור על האמור בתסקיר הקודם של שירות המבחן, הסוקר קורות חייה הלא פשוטים של המשיבה. למיטב הבנתי קהילת הדרך היא קהילה מוכרת בעלת רישיון. אופן הדיווח בקהילות אמור להיות מידי", אמר עו"ד מרגולוב בדיון.

השופט סילמן קיבל את בקשת עו"ד מרגולוב, וציין בהחלטתו: "במקרים המבוססים על עבירות עם רקע של שימוש באלכוהול, לשרות המבחן מומחיות בבחינת המסוכנות. שרות המבחן התרשם כי הנאשמת במעצר נמצאת במצב נפשי לא פשוט ומדובר בנאשמת ללא עבר פלילי, בעלת משפחה נורמטיבית. האירוע הנו יוצא דופן בחומרתו אך גם בחריגותו בנוף חייה". פרט לכך הנאשמת שוחררה בהפקדת ערבות עצמית וערבות של ילדיה שאחראים על כך שתשמור על תנאי מעצר בית מלא במוסד הגמילה.
______________________

לצפיה ודירוג כבוד השופט ניצן סילמן

______________________

עו”ד קובי מרגולוב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות