אם נדחית על ידי חברת הביטוח הסיעודי זה אינו סוף פסוק

כדאי שנערך מראש ליום שבו נזדקק לביטוח סיעודי – ונלחם על זכויותינו כבר עכשיו
עו"ד גלעד רמתי |

אתה אף פעם לא יודע מתי זה יתפוס אותך, מתי תחלה, תיפצע ותהפוך סיעודי.

אבל רצוי להיערך מראש, להבין ולהתייעץ כדי שבקצה הדרך – ברגע האמת – לא תמצא את עצמך ללא ביטוח סיעודי טוב שיהיה שם בשבילך.

אנחנו נוטים לחשוב שביטוח סיעודי משמש בעיקר את הגיל השלישי, ולכן, לא מזדרזים לבטח את עצמנו בביטוח סיעודי. "יש זמן", אנחנו אומרים לעצמנו, "זה עוד רחוק, ובבוא הזמן נעשה". חשוב להבין שזו גישה לא נכונה מיסודה. פוליסת ביטוח סיעודי חשובה בכל גיל ולהיפך, כמה שיותר מוקדם – יותר טוב.

כדאי ורצוי שנתמודד כבר היום עם הנושא הזה ולא נתעורר בזמן משבר או לאחרי שכבר נצא לפנסיה ונלחם את המלחמה של העתיד שלנו כבר עכשיו, כשיש לנו כוח ולא בזמן מצוקה.

אתם צריכים כבר היום להבין את הזכויות שלכם ואת הזכויות העתידיות שלכם במקרה שתהפכו לסיעודיים, כדי שבבואכם לחברת הביטוח תדעו להתמקח, לעמוד על שלכם ועל מה שחשוב, ולבטח את עצמכם בצורה המיטבית ביותר עבורכם ועבור אורח החיים שלכם.

אנחנו נוהגים להתמקח על הכל, על מחיר הטלפון הנייד, על מחיר הקוטג' בסופר, על התשלום לגן ולחוג אבל על מה שבאמת חשוב וישפיע על עתידנו ועל זקנתנו אנחנו לא מתווכחים, וחבל. את התפיסה הזאת חשוב לשנות.

ראינו בחודשים האחרונים איך בבת אחת נכנסת אי ודאות גדולה לחיינו – בדידות, מצוקה כלכלית, חרדה בריאותית מלווים אותנו מאז שפרצה מגפת הקורונה. המגפה הזו תפסה אותנו לא מוכנים, אבל את הגיל השלישי, זה שזקוק יותר מכל לביטוח סיעודי, היא ממש טלטלה.

במצב כזה, אתם רוצים וצריכים שיהיה לכם ביטוח שיגן עליכם מפני ההוצאות הרבות, המימון התרופתי, העזרה התפקודית ואף באשפוז סיעודי.

יש לא מעט מבוגרים במדינת ישראל שלא היה להם את תעודת הביטוח הזאת ולצד ההוצאות הגוברות גם המצוקה הנפשית גדלה.

בטרם תפתיע אותנו מגיפה אחרת, אסון, תאונה או כל דבר אחר שטומן בחובו חוסר וודאות גדולה – רצוי שנתכונן, נכין את עצמנו ונערך מראש, כדי שנעבור את בשלום, עם כמה שיותר הבנה וכמה שפחות חרדה.


עו"ד גלעד רמתי מייצג במשך שנים רבות מבוטחים שנדחו על ידי חברות הביטוח השונות ובפרט בתביעות סיעוד. רואה בתפקידו שליחות של ממש ומרצה בהתנדבות במוסדות שונים, על מנת להדריך את אוכלוסיית הגיל השלישי כיצד להתמודד מול חברות הביטוח.בנוסף, מכהן כסגן יו"ר ועדת ביטוח מטעם לשכת עורכי הדין ובעל תואר אקדמי (BA) בביטוח.

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות