מאסר עולם ועוד חמש וחצי שנות מאסר לאח שחטף ורצח את אחותו

האח חטף את אחותו שעזבה את הבית, הוביל אותה למקום מבודד, רצח אותה במכות פטיש ושרף את גופתה
רונן לוי |
הנרצחת, רנין רחאל

שופטת בית המשפט המחוזי בנצרת, אסתר הלמן, גזרה מאסר עולם וחמש וחצי שנות מאסר על חוסין רחאל מבית זרזיר, לאחר שהורשע בשנה שעברה בחטיפה, רצח והצתת גופת אחותו המנוחה רנין רחאל ז"ל, בת 19 ביום רציחתה.

מעובדות כתב האישום בו הורשע חוסין רחאל, עולה כי בשל עזיבתה של המנוחה רנין רחאל, אחותו של הנאשם את הבית ואורח החיים שניהלה שלא היו לרוחו, החליט הנאשם לרצוח אותה. לפני כארבע וחצי שנים הצטייד בפטיש ובחומר דליק, הגיע לאזור הסמוך לכפר משהד, בו הייתה המנוחה, שם חטף אותה בכח, הובילה לחורשה מבודדת הסמוכה ליישוב חנתון ושם הכה אותה באמצעות פטיש, הפילה ארצה והמשיך להכות בראשה באמצעות הפטיש כ-11 פעמים עד שניפץ את גולגולתה.
בהמשך, שפך הנאשם את החומר הדליק על המנוחה , הציתה ונמלט מהמקום.

בהכרעת הדין, שניתנה לפני כשנה, קבע בית המשפט כי "מעשי הנאשם בכללותם, העבירות הנלוות שביצע, כמו גם הברוטליות שבה נקט בעת הרצח, מחייבים את המסקנה, כי הרצח בוצע באכזריות מיוחדת ואף תוך התעללות במנוחה. הנאשם לא שעה לתחנוני המנוחה והכה אותה באמצעות הפטיש, הפילה ארצה והמשיך להכות בראשה באמצעות הפטיש כ-11 פעמים, עד שניפץ את גולגולתה. הנאשם לא הסתפק בכך, שפך על המנוחה חומר דליק והציתה. כל אלה מבטאים את האכזריות המיוחדת בה נקט הנאשם, כמו גם את הסבל שגרם למנוחה, נוסף למעשה ההמתה עצמו".
_______________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת אסתר הלמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות