נעצר מתנגד לחיסוני קורונה: "החיסון – היטלר"

מתנגד לחיסוני הקורונה נעצר לאחר שריסס כתובות גרפיטי בעיר אופקים בכמה מקרים שונים ובמספר מוקדים. בחיפוש ברכבו של החשוד אותרו פשקווילים ונתפסו תרסיסי צבע
דניאל בן חמו |
גרפיטי נגד חיסונים. צילום: משטרת ישראל

מיליוני חיסונים בדרך למדינת ישראל, כך בישר ראש הממשלה נתניהו ביום חמישי בלילה, אבל בינתיים מתנגדי החיסונים עובדים שעות נוספים ואחד שכזה עוכב לחקירה, בחשד שריסס עשרות כתובות גרפיטי כנגד חיסון הקורונה במרחב הציבורי בעיר אופקים.

כבר לפני שבועיים, נפתחה במשטרה חקירה בחשד להשחתת פני מקרקעין לאחר שברחבי העיר אופקים נתגלו במקומות שונים במרחב הציבורי עשרות כתובות גרפיטי כנגד חיסון הקורונה. עם התקדמות החקירה נודעה בידי שוטרי תחנת אופקים זהותו של חשוד ובסוף השבוע, הוא אותר בעיר אופקים שעה שהגיע מיישוב סמוך בו הוא מתגורר.

בחיפוש ברכבו של החשוד אותרו ונתפסו פַּשְׂקֶווילים, כנגד חיסון הקורונה ותרסיסי צבע תוך שעל פי החשד הגיע על מנת לרסס כתובות ולהפיצם.

נעצר עם תרסיסי צבע. הגריפיטי באופקים. צילום: משטרת ישראל
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות