צפו: נשקים זמינים בטייבה

הקלות בה ניתן להתחמש באמצעי לחימה בטייבה היא כה פשוטה, עד כי משפחות סוחרות בנשקים שיש להם מתוך ידיעה שכשירצו חדש, יוכלו להשיג בקלות
ציון חן |

המשטרה אפשרה היום לפרסם סרטון ובו מתועדים בני משפחה מוציאים אקדח שהוסלק בסמוך לביתם. זאת במסגרת חקירה משטרתית, הנוגעת לסכסוך אלים בין חמולות יריבות בטייבה.

מהחקירה עלה כי אב ושני בניו, יחד עם אחד מבני דודם וחבר של המשפחה, הצטיידו בשלושה כלי נשק אשר רק אחד מהם נתפס ע"י המשטרה. מצלמות האבטחה של המשפחה תיעדו את הגעת רכב למתחם המשפחה.

עקב חשדם של בני המשפחה כי הגעת הרכב הינה חלק מהסכסוך האלים בין החמולות, החלו המעורבים בהיערכות למתן תגובה מצידם, שכללה שיחות טלפון ביניהם, הצטיידות בכלי נשק שונים והתכנסות בבית, כפי שניתן לראות בסרטון המצורף.
בשלב מסוים יצא הבן הדוד מהבית ורץ למבנה סמוך, שם הסליקו העצורים אקדח כסוף. עם מעצרם של בני המשפחה לא נמצא האקדח הזה, אך בחיפוש בבית נמצא אקדח מסוג "גלוק".

עוד עלה מהחקירה כי אחד האחים העצורים גם ניסה לסחור באמצעי לחימה במספר רב של הזדמנויות יחד עם חשודים נוספים. במסגרת הסחר, התכתבו החשודים בהודעות טקסט ושליחת תמונות הנשקים שהוצעו למכירה. בין היתר, סימס החשוד לחשוד אחר: "שמישהו ייקח עוד היום משהו אש".

כתב אישום המכיל ארבעה אישומים בעבירות של אמל"ח הוגש כנגד שבעת העצורים בתום החקירה. העצורים הם בגילאי 18 עד 47, כולם מטייבה כאשר 3 מהם היו קטינים בזמן האירועים והיום בגרו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות