תיעוד: תקפו מוכר בקיוסק ונשכו את השוטרת

בני זוג, בשנות ה-30 לחייהם, נאשמים בביהמ"ש השלום בפתח תקווה בתקיפת מוכר קיוסק באמצעות כיסא ובקבוק זכוכית, השוטרים שהוזעקו למקום "זכו" גם לנשיכה. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים נגדם
גילי סיוון-כהן |
מעצר (אילוסטרציה).

לבית משפט השלום בפתח תקווה הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד בני זוג בשנות ה-30 לחייהם באשמת תקיפה של מוכר בקיוסק ותקיפתם של השוטרים שהוזעקו למקום.

על פי כתב האישום, הנאשמים תושבי פתח תקווה הגיעו ביום שבת האחרון בשעות הערב לקיוסק בעיר שם התעמתו עם המוכר במקום. בכתב האישום מצוין כי הם תקפו את המתלונן באגרופים ותוך הכאתו באמצעות כיסא ובקבוק זכוכית.
וכאשר הוזעקו למקום שוטרים הם תקפו גם את השוטרים ובכלל זה נשכה הנאשמת את ידה של שוטרת.

המשטרה הגישה לביהמ"ש השלום בפ"ת כתב אישום בעבירות של תקיפה סתם ותקיפת שוטרים בליווי בקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד שני הנאשמים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות