חשד: אנס צעירה עם לקות שכלית לאחר שהציע לה פחית משקה

תושב אשקלון בן 34 נעצר בחשד שאנס את הצעירה לאחר שהבחין בה באחד הקניונים בעיר, הציע לה פחית שתייה וכך הוביל אותה לביתו. המשטרה הגישה לביהמ"ש הצהרת תובע על הכוונה להעמידו לדין כבר בימים הקרובים
רונן לוי |
אילוסטרציה

לבית המשפט באשקלון, הוגשה הצהרת תובע, נגד תושב העיר, 34, בחשד שביצע עבירות מין חמורות באישה בעלת מוגבלות לאחר שפיתה אותה באמצעות פחית משקה והוביל אותה לביתו שם ביצע בה את העבירות.

לפני כשבוע וחצי, התקבלה תלונה במשטרה על ידי הוריה של אישה בשנות השלושים לחייה בעלת מוגבלות, לפיה הוביל אותה גבר זר שאינה מכירה לביתו, ושם ביצע בה עבירות מין חמורות. חוקרי המשטרה שפתחו בחקירה, הצליחו תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, לחשוף את זהותו של החשוד, בן 34 מאשקלון, ולעצור אותו לחקירה בחשד לעבירות של בעילה ומעשה סדום תוך ניצול לקות שכלית.

מחקירת המשטרה עלה החשד, כי החשוד הבחין באישה סמוך לאחד הקניונים בעיר, שם הציע לרכוש לה פחית משקה והוביל אותה לביתו, כל זאת במטרה עפ"י החשד לבצע את העבירות. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והיום במסגרת דיון הארכת מעצרו, הוגשה נגדו הצהרת תובע, במטרה להגיש כבר בימים הקרובים את כתב האישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות