נהג בפסילה סיכן את אשתו ההרה ובני משפחתו במרדף משטרתי מהסרטים

מבצע בריחה בכביש וברגל ובטרמפ, שלא היה מבייש סרט קולנוע נגמר במעצרו של הנהג, שברח משוטרים כי נהג בפסילה. ברכב הוא השאיר את אשתו ההרה
ציון חן |
רכבו של נהג בפסילה שנמלט מהמשטרה והתנגש בניידת

בחור, שידע שאם יתפס נוהג זה יגמר רע מאוד מאוד בעבורו, ברח מהמשטרה כל עוד נפשו בו. ארוע ההימלטות שלו היה מפתיע, גם לשוטרים. זה התחיל במרדף אחרי רכבו, זה המשיך במרדף אחרי רכב עליו תפס טרמפ והסתיים במרדף רגלי אחריו עד שאיתרו אותו, מסתתר בשיחים.

בשבת לפנות בוקר הקימו שוטרי שפרעם מחסום יזום בכניסה לעיר. רכב BMW שהתקרב אליהם, ביצע פניית פרסה מהירה במעגל התנועה הסמוך לשוטרים, והחל להימלט. השוטרים פתחו אחרי הרכב במרדף, במהלכו חצה הרכב באור אדום. בשלב מסוים הנהג אף ניגח את הניידת המשטרתית, גרם לתאונה בין שני כלי הרכב, שנעצרו.

עוד לפני שהשוטרים התאוששו, הספיק הנהג לצאת מהרכב והחל לברוח בריצה על הכביש בו עברו כמה רכבים. הוא סימן להם לעצור, ואף הצליח להיתלות על אחד מהרכבים אשר האט על מנת שלא לפגוע בו. כשרכב נעצר, הוא ירד ממנו וברח לשדות. השוטרים, אשר המשיכו במרדף אחריו, איתרו אותו לבסוף כשהוא מתחבא בשיחים בצד הכביש.

השוטר שנשאר מאחור גילה, בזמן שחבריו רדפו אחרי הנהג, כי הוא לא היה לבד. הנהג שנמלט השאיר ברכב מאחור את אשתו ההרה, את אחייניתו בת החודשיים ואת הוריה.

רק לאחר מעצרו הבינו השוטרים גם מדוע היה הנהג, בחור בן 29 מחיפה, כה נחוש להימלט מפניהם. הוא נהג תחת פסילה שקיבל לשש שנים. מעצרו הוארך היום בבית המשפט השלום בחיפה בשלושה ימים.

ניידת המשטרה אחרי התנגשות ברכב שנמלט
הניידת והרכב הנמלט אחרי המרדף
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות