שלוש שנים לאחר כתב האישום – התביעה המשטרתית חזרה בה מכתב האישום

לפני שלוש שנים הוגש כתב אישום נגד שני נאשמים ממזרח ירושלים באשמת גניבת קטנוע. אחרי אין ספור דחיות ועיכובים, ולבקשת פרקליטו של אחד מהם, עו"ד ראיס אבו סייף, הסכימה התביעה לחזור בה מכתב האישום נגדו
רונן לוי |
קטנוע. המצולמים אינם קשורים לכתבה. צילום: פלאש 90

לאחר שלוש שנים של דחיות חוזרות ונשנות של דיונים, שלוחת התביעות רמלה מרכז הסכימו לבקשת עו"ד ראיס אבו סייף לחזור בהם מכתב אישום בגין גניבת רכב, שהוגש נגד תושב מזרח ירושלים בן 24.

על פי כתב האישום, שני צעירים ממזרח ירושלים הגיעו לצפון תל אביב, שם החנה בעל קטנוע את הקטנוע שלו. השניים גנבו את האופנוע בכך שהניעו אותו באמצעות פלאג ונסעו מהמקום, עד שבוצע ניתוק יזום של המנוע באמצעות חברה לאיתור אופנועים, והקטנוע נעצר בכביש 443 לכיוון מזרח לפני הכניסה המערבית למודיעין.

כשנה וחצי לאחר הגניבה הוגש נגד השניים כתב אישום לבית המשפט השלום ברמלה, ומאז הדיונים נדחו שוב ושוב מסיבות שונות ומשונות. כעת הסכימה מחלקת התביעות במשטרה, לאחר שיחות עם עו"ד ראיס אבו סייף, סניגור אחד הנאשמים, לחזור בה מכתב האישום נגד מרשו. השבוע קיבל זאת שופט בית המשפט ברמלה, מנחם מזרחי, וסגר את התיק.
___________________________

עו”ד ראיס אבו סייף

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות