סכנות המקצוע: תושב חורה הצית את רכבו של עורך דין וניסה לחטוף אותו

כיפה אדומה לעורך הדין: קבע איתו בתחנת דלק, ניסה לחטוף אותו ושרף את רכבו משזה נמלט
רונן לוי |
רכב נשרף. אילוסטרציה. צילום: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד מוסעב אלנבארי, תושב חורה בן 31, בגין נסיון חטיפה של עו"ד והצתת רכבו, זאת בעקבות אי שביעות רצון מטיפולו בתיק של קרוב משפחתו.

על פי כתב האישום, בין אלנבארי ועורך הדין, קיימת הכרות מוקדמת על רקע פעילותו של עורך הדין כסנגור בתחום הפלילי.

לפני כשלושה שבועות התקשר אלנבארי לעורך הדין, וטען כי יש ברשותו כספים ומסמכים המיועדים לטיפול בתיק של קרוב משפחה והשניים סיכמו להיפגש בתחנת דלק "תפוז" סמוך לנתיבות.

אלנבארי הגיע למקום יחד עם אדם אחר שזהותו אינה ידועה, נכנס למושב האחורי ברכבו של המתלונן, כשהוא מצויד בחפץ דמוי אקדח ובמברג וכאשר עורך הדין שאל לשלומו, כיוון אלנבארי את האקדח לעברו והורה לו לנסוע.

עורך הדין שאל אותו לפשר מעשיו, אך הנאשם איים עליו באמרו "סע אני אומר לך, לפני שאני יורה עליך" ובהמשך שלף מברג והניף אותו לעבר עורך הדין.

בשלב זה, עורך הדין, יצא במהירות מהרכב והחל לרוץ לעבר תחנת הדלק, כשהוא משאיר את המפתח של הרכב, את הטלפון הנייד שלו וכן תיקים פליליים שונים בתוך הרכב המונע. מיד לאחר מכן, הנאשם התיישב במושב הנהג, החל לנסוע בו במהירות לעבר תחנת הדלק ובכוון ריצתו של עורך הדין.

זה חשש שאלנבארי מתכוון לדרוס אותו, המשיך לרוץ לעבר תחנת הדלק ובהמשך ניגש אל עובד של תחנת הדלק וביקש להזעיק עזרה.

בינתיים אלנבארי נמלט עם רכבו של המתלונן, הגיע ליער סנסנה, שם הנאשם או מי מטעמו הצית את הרכב, אשר נשרף כליל.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של נסיון חטיפה, הצתה, גניבת רכב והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות