האכיפה בכבישים: 3,500 דוחות תנועה

שוטרי אגף התנועה ממשיכים בפעילות אכיפה בכבישי ישראל. במהלך השבוע החולף נתפסו 900 נהגים שנסעו במהירות מופרזת, 700 דוחות על שימוש בנייד בזמן נהיגה ו-60 דוחות לרוכבי הדו-גלגלי
אייל חן |
פעילות האכיפה של משטרת התנועה. צילום: משטרת ישראל

במסגרת פעילות אכיפה שביצעו שוטרי אגף התנועה בניסיון למגר עבירות תנועה מסכנות חיים ובריונות בכביש, ניתנו במהלך השבוע כ-3,500 דוחות תנועה, מתוכם 900 דוחות על מהירות מפורזת, 700 דוחות על שימוש בנייד במהלך הנסיעעה ו60 דוחות לרוכבי הדו-גלגלי.

אגף התנועה ממשיך בפעילות אכיפה ממוקדת בדגש לכבישים בהם קיים ריבוי של תאונות דרכים ונפגעים, בהתאם למיפוי שמתבצע במחלקת המחקר של המשטרה. הפעילות מתבצעת באמצעות מודלי אכיפה ומגוון אמצעים טכנולוגים, המייצרים הרתעה ומגדילים משמעותית את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס.

במסגרת הפעילות, נתפסו כ-900 נהגים שנסעו במהירות מעל המותר, הזמנות לדין וברירות משפט נרשמו בהתאם. על השימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה נרשמו כ-700 דוחות. כ-500 דוחות נרשמו לנהגי הרכב הכבד שביצעו עבירות תנועה וליקוי בטיחות ותקינות.

באכיפה נגד עבירות רוכבי הדו-גלגלי נרשמו כ-60 דוחות, שמונה נהגים נתפסו נוהגים תחת שכרות אלכוהול או שימוש בסמים, רכבם הושבת ל-30 ימים ורישיון הנהיגה נפסל לתקופה דומה.

על פי דיווח המשטרה, השימוש באמצעים טכנולוגים תוך אכיפה יצירתית הביא לתיעוד של כ-400 נהגים בזמן ביצוע עבירות תנועה, באמצעות מצלמות סטילס ומצלמות טקטיות. במסגרת הפעילות נפסל למשך 30 ימים רישיון הנהיגה של 35 נהגים שביצעו עבירות חמורות. 37 כלי רכב הושבתו למשך 30 ימים במגרש האחסנה עקב עבירות חמורות שביצעו בעליהם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות