הבן עשה תאונה קטלנית, האב התחלף איתו כדי לקחת האשמה עליו

בעל חנות וילונות דרס למוות הולכת רגל במעבר חצייה. אביו הגיע למקום התאונה וטען בפני השוטרים כי הוא זה שנהג. הדבר נחשף, ושניהם נעצרו
ציון חן |
אילוסטרציה

לפני שלושה שבועות נדרסה למוות תושבת נתניה (62) בשעה שחצתה את הכביש במעבר החציה. הנהג שפגע בה העיף אותה למרחק של 30 מטר והיא מתה במקום. הנהג נעצר בסמוך למקום התאונה, והזעיק את אביו שלקח את האשמה עליו וטען שהוא נהג ברכב. בחקירה התגלתה התרמית, וכנגד האב ובנו, תושבי הרצליה ובעלי חנות לוילונות בנתניה, הוגש כתב אישום חמור.

התאונה הקטלנית ארעה סמוך לתשע בבוקר, בתאריך 11.6.20, כאשר הנהג הדורס (36), נהג במהירות של 70 קמ"ש בצומת הרחובות פתח תקווה – אפרים אהרונסון בנתניה, בדרכו לעסק המשפחתי. בסמוך לחנות, נעצר נהג רכב אחר על מנת לאפשר להולכת הרגל לחצות את הכביש במעבר החציה. הדורס, שנסע בנתיב הסמוך, לא עצר ופגע במנוחה שחשבה שהיא חוצה בבטחה.

הנהג הזעיק את אביו (62), אשר היה בעסק הנמצא בסמוך באותה השעה. האב הגיע לזירה, שלח את בנו מהמקום ואמר לו "לך.  הכל בסדר. אני אקח את זה עלי". זאת, משום שהוא ידע כי האירוע יסבך את בנו כהוגן בשל עברו התעבורתי המכביד של הבן, שכולל פסילת רישיון לתקופה ממושכת ו- 27 הרשעות תעבורה קודמות.

החקירה העלתה את ניסיון תרגיל המרמה לאחר שעדי ראיה מסרו כי ברכב נהג אדם צעיר ולא מבוגר. כמו כן, הטלפון של הבן אוכן במקום התאונה ברגעי האירוע, ואילו הטלפון של אביו מוקם במקום החנות. כמו כן, פלט תקשורת לימד על רצף שיחות בין השניים מיד לאחר התאונה.

בתום חקירתם הוגש כנגדם כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז-לוד. האב שוחרר בתנאים מגבילים, ואילו הבן שוחרר למעצר בית מלא.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות