עו"ד דורון לוי נעצר בחשד שסייע לאחים דיין להתחמק מתשלום מיסים

הותר לפרסום כי במסגרת הפרשה הנחקרת ברשות המסים בה חשודים אמיר ואיציק דיין בהעלמת מס בהיקף של כ-180 מיליון אירו, נחקר גם עו"ד לוי, העוסק בתחום המיסוי הבינלאומי, בחשד שסייע להם וכן בשיבוש הליכי חקירה
אייל חן |
רשות המסים, ארכיון.

הבוקר (יום א') הותר לפרסום, כי עו"ד דורון לוי, מתל-אביב נחקר, נעצר ושוחרר בערבות בפרשת האחים אמיר ואיציק דיין, בחשד כי סייע להם להציג מצגי שווא ולהתחמק מתשלום מיסים בסך של למעלה מ-180 מיליון אירו. לוי גם חשוד בשיבוש הליכי חקירה.

מבקשת המעצר בעניינו שהוגשה לבית משפט השלום בתל-אביב, עלה במסגרת חקירה של רשות המיסים והרשות הרשות לאיסור הלבנת הון, כי לוי עורך דין ידוע וותיק שעוסק בתחום המיסוי הבינלאומי והנאמנויות, , עלה חשד כי האחים דיין, לקוחותיו של לוי, הציגו לרשות המיסים מצגי שווא במטרה להתחמק מתשלום מס בגובה של מאות מיליוני שקלים, באמצעות נאמנות בה משמש לוי מגן. לפי החשד, מדובר בעבירות מס במשך שנים רבות, תוך שימוש בתושב חוץ, וככל הנראה במסגרת נאמנות פיקטיבית.

במהלך חודש נובמבר הגיעו חוקרי הרשות לביתו של החשוד ולמקום עבודתו, ערכו חיפושים ותפסו מסמכים רבים וחומרי מחשב. החשוד והאחים דיין נחקרו.

כמפורט בבקשה, בידי היחידה החוקרת קיימות ראיות המצביעות כי החשוד סייע לאחים להציג מצג שווא תוך שימוש במבנה נאמנות פיקטיבית ובתושב חוץ, כדי להתחמק מתשלום מס על נכסים וכספים בגובה של למעלה מ-180 מיליון אירו, במשך שנים רבות. עוד מצוין, כי לוי ניסה לשבש הליכי חקירה כשיצר קשר עם מעורבים בפרשה, כשהוא יודע שנפתחה חקירה גלויה נגד האחים דיין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות