החשד: נהג ברכב התברואה של העירייה תחת השפעת אלכוהול

תורן ניקיון של עיריית חיפה הגיע אתמול לעבודתו ונעצר בחשד שנהג ברכב הניקוי כשהוא בגילופין. הוא נעצר ובבדיקה שנערכה לו נמצא כי בדמו 1,450 מיקרוגרם אלכוהול, פי 5 מהמותר על פי חוק. סנגורו: "אדם נורמטיבי, נעדר עבר פלילי"
אייל חן |
בית הדין לעבודה מחק תביעת מנכ"ל שעבד בסין ותבע את מעסיקיו בארץ
אילוסטרציה: shutterstock

המשטרה עצרה אתמול את תושב חיפה, בן 42, תורן בעירייה, שהגיע לנקות זירת תאונה בעיר ונהג ברכב הניקוי כשהנו בגילופין ואינו יכול לעמוד על רגליו.

שופטת בית משפט השלום בחיפה, רקפת סגל מוהר, האריכה את מעצרו והיום (יום א') יוגש נגדו כתב אישום.

ביום שבת לפנות בוקר, שוטרי תחנת חיפה, טיפלו בזירת תאונה בעיר.

לאחר הטיפול הוזעק למקום, תורן נקיון של עיריית חיפה לצורך שפיכת חול וניקיון הזירה.

כאשר הוא הגיע למקום התאונה וירד מהרכב השוטרים הבחינו כי הוא מתנדנד ובקושי עומד על רגליו.

בבדיקה שנערכה לנהג, נמצאה בדמו כמות של כ- 1450 מיקרוגרם, פי 5 מהמותר והשוטרים עצרו את הנהג לחקירה בתחנת חיפה בחשד לנהיגה בשכרות.

אמש הובא החשוד לבית משפט השלום בחיפה, שם ביקשו את הארכת מעצרו.

הסניגור טען בדיון, כי מרשו נעדר עבר פלילי ונוהג משנת 2007 ללא עבירות דומות.

"החקירה בתיק זה הסתיימה הפלטים נמצאים בידי המשטרה. החשוד נחקר, מסר גרסה ולא יכול לשבש את החקירה. מדובר בחשוד נורמטיבי. ניתן להגיש כתב אישום נגדו כאשר הוא במעצר בית ולא מאחורי סורג ובריח. אין עבירות נלוות כגון נהיגה בזמן פסילה, אמנם מדובר בכמות גבוהה אך יחד עם זאת אנו ערים לכך, שבתיקים דומים לתיקים כגון זה, מגישים כתב אישום כנגד החשודים כאשר הם משוחררים לחלוטין ללא מעצר בית", אמר הסנגור.

השופטת סגל מוהר, לא קיבלה את דברי הסניגור וקבעה כי נסיבות ביצוע העבירה המיוחסת לו, חמורות בעיניה, שכן הוא שתה לשכרה ככל הנראה כמות גדולה מאוד של אלכוהול, בעת שהיה תורן מתוקף תפקידו כעובד עירית חיפה ונתפס על ידי שוטרים בעת שהגיע לאירוע תאונה ולא מסוגל היה לעמוד על רגליו כלל.

"לאור קיומה של עילת מסוכנות בנסיבותיו מקרה זה ולאור הצהרת התובע המונחת בפני, אני מחליטה להאריך את מעצרו של החשוד עד מחר, זאת על מנת ליתן ליחידת התביעות את האפשרות להגיש כתב אישום יחד עם בקשת מעצר עד תום הליכים כפי שהיא מתכוונת לעשות לאור הצהרתה", כתבה השופטת בהחלטתה.


לצפייה ודירוג כבוד השופטת רקפת סגל מוהר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות