בני שלמה ישאר בבידוד לבקשת המשטרה ושב"ס – נרדפי החוק

בני שלמה ישאר בבידוד מוחלט בכלא, כל עוד החלטות המשטרה ושב"ס יתקבלו. על פיהם – נוכח מסוכנותו הרבה העבריין הידוע מחוייב בבידוד. מרוב סכסוכים שיש לו, לא נמצא אסיר אחד שיחלוק איתו תא.
ציון חן |
בני שלמה בכלא
בני שלמה: נרדפי החוק

הסכסוכים של העבריין בני שלמה (40) ממושב חלץ, שעומד בראש ארגון פשע שהוא ואחיו הקימו בדרום הם כה רבים, עד כי בשב"ס לא נמצא אסיר נוסף המצוי בהפרדות שיכול לחלוק איתו תא. שישה עמודים, עמוסים בלמעלה ממאה מיידעים מודיעיניים מהתקופה האחרונה הנוגעים למסוכנותו הרבה, הוצגו בפני בית המשפט.

לכידתו של בני שלמה

במסגרת מבצע שחולל סערה בעולם העברייני בארץ, עצרו ימ"ר לכיש בחודש ינואר האחרון את בני שלמה. זה היה על רקע ארוע של חטיפה וסחיטה מעבריין אחר, אשר לאחר שהשתחרר מהכלא לא רצה את בני שלמה איתו בחוץ, אז הוא "פתח עליו" והביא למעצרו.

שלמה מואשם כי סחט מהעבריין שפתח עליו מאות אלפי שקלים, במסגרת חוב של העבריין למישהו אחר. בני שלמה השתלט על החוב, והוסיף לו ריבית של 350 אלף שקל, ובכך עמד החוב החדש על מיליון שקל. ביום שהעבריין הפסיק לשלם את התשלומים החודשיים של 50 אלף שקל, אותם פסק לו הנאשם, הוא קבע איתו פגישה, ולקח אותו בניגוד לרצונו לביתו שבמושב חלץ.

כשהגיעו אל הבית נכנס אליו שלמה לבד, ככל הנראה על מנת לכבות את מצלמות האבטחה, ואז יצא אל העבריין שישב ברכב, ותקף אותו בבעיטות ואגרופים תוך הצמדת סכין יפני לפניו ואומר לו ""כשאני אומר לך לעשות משהו, תעשה, ואל תשאל שאלות".

מלחמת טריטוריה

אחיו הגדול של הנאשם, שלום שלמה, נרצח לפני חמש שנים ברכבו מחוץ לביתו. השניים מסוכסכים במלחמת עולם עקובה מדם והרוגים לאחר שפרשו מארגונו של העבריין שלום דומרני והקימו ארגון משלהם, עם עבריינים שפרשו מדומרני וערקו אליהם.

בימים אלה בני שלמה מבקש לעבור אל האגפים הרגילים ולצאת מההפרדה, אך המשטרה ושב"ס נעמדים על הרגליים האחוריות ומתנגדים בכל תוקף לבקשתו. לדברי גורמי המודיעין שלהם, ישנם מיידעים קונקרטיים אודות "כוונות פגיעה ממשיות בארגונים יריבים".

המשטרה מציינת גם בדוחות המודיעיניים שלה כי על אף מגבלותיו בתא ההפרדה יחיד שלו, הוא פועל ומנצל כל הזדמנות שניתנת לו על מנת להעביר מסרים אל מחוץ לכלא לעבריינים הנאמנים אליו.

עוד מציינים בשב"ס גם כי הם חיפשו עבריין אחר המצוי בהפרדות ארציות על מנת שיחלוק עם בני שלמה תא, אך נוכח סכסוכיו הרבים כל כך בעולם העברייני, לא אותר עבריין שיכול להתאים לשותפות הזאת איתו.

להלן קטעים מחוות הדעת שהוגשו לביהמ"ש:

ערור הבידוד של בני שלמה

 

ערור הבידוד של בני שלמה

 

ערור הבידוד של בני שלמה

 

 

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות