ראש ההרכב בתיקי נתניהו השופטת רבקה פרידמן-פלדמן נמצאה חיובית לקורונה

שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים נמצאה חיובית לנגיף והיא צפויה להימצא בבידוד עד ל-1 בינואר 2021, התחקיר האפידמיולוגי בעניינה טרם הושלם. מהרשות השופטת נמסר כי השופטת חשה בטוב
נעמה כהן |
רה"מ בנימין נתניהו ויועציו בדיון
נתניהו וסנגוריו בביהמ"ש המחוזי בירושלים, מאי 2020. צילום: פלאש 90

ראש ההרכב במסגרת תיקי האלפים, שופטת בית המשפט המחוזי בירושלים, רבקה פרידמן-פלדמן, נמצאה חיובית לקורונה. נכון לעת הזו, ולפי הנחיות הגורמים הרפואיים, היא צפויה להימצא בבידוד עד ליום ה-1 בינואר 2021. התחקיר האפידמיולוגי טרם הושלם, מהרשות השופטת נמסר כי השופטת חשה בטוב. בשלב זה, אין הדבר אמור להשפיע על המשך המשפט.

השופטת רבקה פרידמן פלדמן, צילום: אתר הרשות השופטת

רק לפני כשלושה שבועות, התקיים דיון במסגרת תיקי האלפים, במהלכו הציגו הנאשמים את טענותיהם המקדמיות. ראש הממשלה נתניהו לא נדרש ולא נכח באולם. הדיון הבא אמור להתקיים באמצע החודש הבא ויעסוק במענה לכתב האישום, כאשר הפרקליטות עד סוף החודש, אמורה להגיש כתב אישום מתוקן והנאשמים בהתאם, יגישו מענה לכתב האישום עד 8 בינואר. שלב ההוכחות במשפט אמור להתחיל בפברואר 2021.

כזכור, משפט האלפים, נפתח לפני כחצי שנה וראש הממשלה נתניהו נאשם במסגרתו בשוחד, מרמה והפרת אמונים בתיק המתנות מארנון מילצ'ן, השיחות עם הבעלים של ידיעות אחרונות נוני מוזס ופרשת בזק-וואלה עם שאול אלוביץ ובת זוגו איריס אלוביץ'.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות