רק 4.5 שנות מאסר לצעיר ונער ששיכרו נערה לכדי אבדן חושים ותקפו אותה מינית

שני צעירים, אחד מהם קטין, פוגשים נערה במועדון על חוף הים, משקים אותה לשכרה ואז גוררים אותה לנקודה מרוחקת בחוף ותוקפים אותה מינית. כרוניקה
מעיין לביא |

הרכב שופטים בבית המשפט המחוזי בתל אביב, בראשות אב בית הדין רענן בן יוסף, גזר 4.5 שנות מאסר על נתנאל שרגא, בן 18 בעת האירוע, ועל נער שהיה בן 15 בעת הארוע, בגין ביצוע עבירות מין בנערה בת 16. הנער הורשע בניסיון אינוס בחבורה שלא בהסכמה ותוך ניצול מצב המונע לתת הסכמה חופשית, ושרגא הורשע בסיוע לניסיון האינוס. בנוסף, הורשעו השניים בשלוש עבירות של מעשה מגונה ושלוש עבירות של מעשה מגונה תוך ניצול מצב המונע לתת הסכמה.

הנאשמים הורשעו בכך שלפני כשנתיים וחצי, כאשר בילו במועדון סמוך לחוף הצוק, פגשו בנערה בת 16, הציעו לה משקאות אלכוהוליים ומזגו לכוס השתייה שלה משקה אלכוהולי פעם אחר פעם, עד שהנערה לא הצליחה לפקוח את עיניה, התקשתה לעמוד באופן יציב ולהתהלך בכוחות עצמה.

בעודה שרויה במצב של שכרות, הובילו אותה הנאשמים למקום מרוחק וחשוך על חוף הים. שם, ניסה הנער לאנוס אותה, כששרגא מסייע לו, ושניהם ביצעו בה שורת מעשים מגונים בניגוד להסכמתה כשהיא מצב המונע ממנה לתת הסכמה.

על פי גזר הדין, מדובר באירוע מתוכנן, בו ביצעו הנאשמים מעשים קשים תוך הפעלת כוח במתלוננת, במשך זמן ממושך, והמשיכו למרות תחנוניה, תוך ניצול ברור של מצבה וכשהם מודעים לו. עוד צוין כי הנאשמים ביצעו את העבירות יחד, כשהקטין לקח חלק פעיל ואקטיבי במעשים.

בתום הארוע, הותירו אותה הנאשמים מוטלת על החוף וברחו מהמקום. לאחר מכן, התחרט שרגא, שכנע את הנער לחזור למקום והשניים העלו אותה ליציאה מהחוף. בית המשפט גזר עליהם 4.5 שנות מאסר, מאסרים על תנאי ופיצוי בסך 25,000 ₪ מכל אחד.

בית המשפט קבע כי הנאשמים: "פעלו כאחד, השתמשו במתלוננת ככלי בידיהן לסיפוק צרכיהם ללא כל רחמים, הבעת אמפתיה ודאגה לשלומה". באשר לעונש ציין בית המשפט כי "הפסיקה מבטאת מסר ברור באשר לענישה הראויה והמתחייבת במעשים מסוג אלה שביצעו הנאשמים, שיש בהם להותיר צלקת בנפשם של הקורבנות, ושהנזק כתוצאה מהפגיעה, מלווה אותם בהמשך חייהם ובמהלך שגרתם היומיומית".
________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופט רענן בן יוסף

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות