המשטרה על סרטון נרקומן שגנב אוכל: "עשה פיקניק בחצר"

נרקומן, שנסיבות חייו לא פעלו לטובתו, מוצא את עצמו פורץ וגונב על מנת לממן את הסמים שלו ולמצוא משהו לאכול. הפעם הוא זוהה במצלמות בית אליו פרץ
ציון חן |

עד כמה עלובים הם החיים של המכורים לסמים ניתן לראות בבירור בסרטון מצלמת האבטחה של בית, שנפרץ לפני כשבוע בעכו. הגנב, נרקומן בשנות ה-30 לחייו, לא חיפש רק כסף ותכשיטים בשביל למכור אותם למימון הסמים היקרים שהוא צורך בכל יום, אלא פותח גם את המקרר ומחפש משהו לאכול.

הנרקומן, שנקלט במצלמות האבטחה של הבית וכך גם זוהה ונעצר, מאחר והוא מוכר למשטרה מעבירות רכוש וסמים קודמות, תועד כיצד הוא לא מתאפק ומתחיל לאכול מהמצרכים שהוציא מהמקרר כבר בחצר הבית, אליו פרץ דקות ספורות קודם לכן.

משטרת מחוז חוף מכנה זאת בהודעתה לתקשורת כי הגנב עשה "פיקניק בחצר הבית", אך מדובר למעשה בשיא השפל של בנאדם שכדי לאכול הוא צריך לפרוץ לבתים. כמובן שאין הצדקה למעשה הפלילי, אך לראות את האיש המורעב לא לוקח את האוכל איתו וכבר מחוץ לבית הוא מאכיל את עצמו במה שגנב על מנת להשביע את רעבו, הוא מראה עצוב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות