נאור ציון הורשע בתקיפה

לאחר הליך גישור בביהמ"ש השלום בתל אביב, הבדרן הודה בתקיפת אדם אחר בקניון רמת אביב ואמר לו: "למי אתה חושב שאתה מדבר, אני אזיין אותך". סנגורו יבקש לבטל את הרשעתו: "אימו הייתה על ערש דווי"
גילי סיוון-כהן |
נאור ציון במסדרון בית המשפט בתל אביב. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כשנתיים וחצי לאחר שהבדרן נאור ציון, תקף אדם בקניון רמת אביב, הוא הודה, לאחר הליך גישור בבית משפט השלום בתל אביב, בעבירה של תקיפה. ציון ישלח לתסקיר מבחן לאחריו יבקש הסניגור שלו לבטל את ההרשעה בפלילים.

על פי כתב האישום המקורי, בחודש מרץ 2018, נאור ציון שהה בקניון רמת אביב. בסמוך לדוכן ״פרטנר״ שבקניון חלף אדם על פניו של ציון ואמר לו ״היי נאור אני מזהה אותך״ והמשיך בהליכתו. בהמשך לאותן הנסיבות, חזר ציון בריצה לנקודת הימצאותו של המתלונן, 500 מטר מהמקום, סובב אותו באמצעות ידיו כך שעמד מולו ותקף אותו שלא כדין וללא הסכמתו בכך שהדף אותו לאחור תוך שאיים עליו: ״למי אתה חושב שאתה מדבר, אני אזיין אותך״, ואז חבט בו בלסתו באמצעות אגרוף.

המתלונן ביקש להזעיק משטרה ואז החל שוב דין ודברים בין השניים, במהלכו התריע המתלונן בפני הנאשם כי צפוי לעבור ניתוח וביקש כי לא יפגע בו. בשלב זה, חבט הנאשם עם אגרופו בשנית בלסתו של המתלונן עד אשר בלמו והרחיקו אותו עוברים ושבים.

לאחר הליך גישור, הבדרן הודה אתמול בתקיפה והשופט שמואל מלמד הרשיע אותו ושלח אותו לתסקיר שירות המבחן. בדיון אמרה אתמול נציגת התביעה המשטרתית: "עמדת המאשימה להרשעה, לאור חומרת המעשים כאשר מצופה כי דווקא דמות ציבורית כמו הנאשם ידע לשלוט ברגשותיו ובמעשיו, גם אם היו מצוי באותה עת בסערה רגשית ונקלע לסיטואציה שאינו רגיל אליה. לאחר קבלת התסקיר אנו נציג את הרכיבים שאנו עותרים לענישה. בכל מקרה נעתור במשותף לעונש של פיצוי".

מנגד, הסניגור ביקש מבית המשפט שינחה את שירות המבחן לבדוק את האפשרות לסיים את ההליך ללא הרשעה, משני טעמים עיקריים – ההרשעה עצמה עלולה לפגוע בו, בקריירה שלו בצורה אנושה. "הנאשם", אמר, "סבר שהוא שומע קללות קשות מאוד שהופנו אליו על ידי המתלונן וחזר חזרה כדי לברר את פשר העניין ואלמלא כמובן הפנייה של המתלונן לא היינו נמצאים כאן, וזו הסיבה שאני מבקש ששירות המבחן יבדוק אותה כאשר הוא בוחן את סוגיית ההרשעה וכמובן את סוגיית התסקיר בכלל".

הסניגור הוסיף: "בנוסף לכך, אימו של הנאשם הייתה על ערש דווי ונפטרה ימים ספורים לאחר מכן, 4 ימים, הנאשם עצמו התייתם מאביו בגיל 8 ואני אומר כי בימים אלו, בהם נעשה כתב האישום, הנאשם סעד את אימו וראה אותה למעשה בשעות הכי קשות שניתן לחשוב ולחוות".
_______________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט שמואל מלמד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות