צפו: סוכן סמוי פענח את חיסול איש העסקים דורון שוסטר

ארבע שנים לאחר שחוסל בהזמנה, פוענח חיסולו של העסקים דורון שוסטר בראשון לציון. זה קרה תוך כדי הפעלת עבריין שחצה את הקווים להפללת מעורבים בסחר באמלח
ציון חן |
מתוך סרטון מצלמת האבטחה

פוענח חיסולו של דורון שוסטר (54), איש העסקים שהיה מוכר כעסקן פוליטי במפלגת הליכוד. הוא חוסל בחניון בניין מגוריו בראשון לציון במרץ 2016. סגירת התיק בכתב אישום, שיוגש בימים הקרובים כנגד מי שהמשטרה טוענת שחיסל אותו, התאפשרה בזכות אומץ ליבו הנדיר של עבריין מוכר בעולם העברייני, אשר חצה את הקווים לפני כשנה, ופעל בשליחות ימ"ר מרכז להביא להפללתם של מעורבים רבים ממכריו ושותפיו לפשע, בסחר באמל"ח.

העבריין שהפך להיות סוכן הפתיע את אנשי ימ"ר מרכז כשהוסיף לפעילות שלו ברכישת מטענים ונשקים, גם את תיק חיסול שוסטר. מה שנראה כבר כתיק אבוד ולא מפוענח שיעבור מדור לדור, נסגר עתה.

על שוסטר הוצא חוזה והוא נורה למוות ב-20 במארס 2016 בחניית ביתו, ברחוב הקוקייה בשכונת נווה-הדרים בראשל"צ. החשוד בביצוע הרצח, יאיר זוהר, בן 50, תושב יבנה, הציע לעבריין הסוכן, בסמוך לחיסולו של שוסטר, להצטרף אליו לבצע את החיסול שהוזמן מאדם שהמשטרה עד עתה לא יודעת את זהותו.

במהלך הפעלתו על ידי בלשי הימ"ר, רכש הסוכן מזוהר מטען חבלה ואקדחים. תוך כדי השיחות על עסקאות האמל"ח המבוימות, הוקלט זוהר כשהוא מדבר עם הסוכן על החיסול. בין השאר הוא אומר "לא אחי מה אני פראייר? עזוב אותך. עשיתי אחד אני בראשון עשיתי אחי אתה לא זוכר אה?".

זוהר הוקלט כשהוא מפטפט על פרטים מוכמנים מתוך זירת החיסול והארוע, כאלה שהיו יכולים להיות ידועים אך ורק למחסל. אבל לא רק אלה קשרו אותו לחיסול, אלא גם העובדה שהוא "הזכיר" לסוכן שהוא לקח אותו פעם אחת לפני החיסול לביתו של שוסטר, שם הוא הצביע לו על ביתו ועל רכב המרצדס השחור של שוסטר. כך שכל אלה ועוד, קשרו את זוהר למי שביצע את החיסול.

כזכור, ביום הרצח יצא שוסטר בצהריים מביתו לפגישת עסקים בתל אביב. סמוך לשעה 18:50 הגיע שוסטר לחניית ביתו בראשון לציון ויצא מהרכב. בזמן שצעד לעבר הבית, נורה למוות בחניית הבניין.

מהחקירה עלה כי אל המקום הגיע רוכב קטנוע שהמתין סמוך לחנייה לחזרת שוסטר. כאשר הבחין שהוא יצא ממכוניתו, נע לעברו וירה בו מטווח קצר באקדח מספר כדורים. מיד לאחר הירי זוהה קטנוע העוזב את הרחוב.

בסרטון: ראש צוות החקירה בימ"ר מרכז שטיפל ברצח, רב פקד מאור גורן, וקטע ממצלמת האבטחה המתעדת את הגעת שוסטר לביתו, ואת זוהר נע לעברו:

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות