5 דברים שלא ידעתם על עו"ד ומגשר ארתור שני

עו"ד ומגשר ארתור שני הוא בעל תואר מוסמך במשפטים מטעם אוניברסיטת בר-אילן ובעל תואר כפול במשפטים מטעם המרכז הבינתחומי שבהרצליה.
%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9c-%d7%97%d7%9f |
עורך דין לענייני משפחה ארתור שני, מגשר דיני משפחה
עו"ד ארתור שני
מחקריו האקדמיים עוסקים בתחום הקניית הורות ושלילתה. בנוסף על תאריו האקדמיים הוא מחזיק גם בתעודת הסמכה בגישור כללי ובגישור במשפחה בשיטת גירושים בשיתוף פעולה.
הוא מרבה לעסוק בפעילות ציבורית והתנדבותית במסגרת "האגודה לשמירת זכויות הפרט" ובארגון "שכר מצווה" של לשכת עוה"ד (המיועד לסייע משפטית למיעוטי יכולת).
בעל חברת עורכי דין א. זיסמן שני, העוסקת בענייני משפחה, ירושה, ניהול הון ונכסים משפחתיים, ביחד עם עו"ד רונית א. זיסמן.
1.
הוא מתגורר בגבעתיים עם שתי חתולות ודניאל, העונות לשם הילדי וסוזי, למרות שסובל מאלרגיה לחתולים ולמען שלום בית וזוגיות עם דניאל.
2.
הוא דתי לשעבר. עד התיכון למד בישיבה תיכונית וכיום עושה שימוש בהכרה וידע ההלכתיים במשפט עברי (אותו אוהב מאוד) בייצוג בבתי הדין הרבניים.
3.
הוא עדיין סטודנט באוניברסיטת בר אילן לתארים מתקדמים, אף ולמרות שבעבר שימש מנהל המחלקה המשפטית של אגודת הלהט"ב הארצית, ומאוד אוהב את זה. לדבריו, אוניברסיטת בר אילן פתוחה מחשבתית ונותנת למגוון דעות וגישות חיים זו לצד זו.
4.
הוא מייצג אך ורק בתחום דיני המשפחה והאפוטרופסות, הגירושים והירושה, ובייחוד לצורך הבנה של מסחר וחברות משפחתיות (את ההתמחות הרשמית עשה אצל עו"ד מוביל בתחום המשפט המסחרי, עו"ד גדיאל בלושטיין).
5. כמעט ולא גויס לצבא על רקע של השמנת יתר. בכל זאת התגייס לצבא ולאחר השירות הצבאי ירד במשקל מעל ל-50 ק"ג ומאז משתדל לשמור על כושר והימנעות מאכילת יתר (לרוב זה גם מצליח….).
לאתר א.זיסמן שני – משפט וגישור חברת עוה"ד

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות