חשד: איים להפיץ תמונות אינטימיות של הגרושה

המשטרה עצרה את תושב תל אביב בחשד שאיים על גרושתו כי יפיץ סרטונים ותצלומים אינטימיים שלה בגלל שלא הסכימה שייקח את הילדים בעודו שיכור. ביהמ"ש האריך את מעצרו ב-3 ימים: "יש חשש לשיבוש אם ישוחרר"
רונן לוי |
שיימינג ברשת
איים בהפצת סרטונים. אילוסטרציה

המשטרה עצרה אתמול (שבת) את תושב תל אביב, בשנות ה-30 לחייו, בחשד שאיים על גרושתו בהפצת סרטונים ותצלומים אינטימיים שלה. בית המשפט האריך את מעצרו בשלושה ימים, זאת בגין חשד לפגיעה בפרטיות, איומים ופרסום תצלום משפיל ע"י גבר כלפי גרושתו.

בסוף השבוע, התקבלה תלונה מאישה בשנות ה-30 לחייה, על פיה, לדירתה הגיע הגרוש שלה, שהוא בגילופין, על מנת לראות את ילדיהם המשותפים ולאחר שנתקל בסירוב מצידה להכניסו לביתה מאחר והוא היה שיכור, איים עליה כי יפיץ ברחבי הרשת תמונות וסרטונים אינטימיים שלה ואף הגדיל לפרסם ולמחוק כך על פי החשד.

לאחר קבלת התלונה, במסגרת החקירה הגיעו שוטרי תחנת שרת אל החשוד ועצרו אותו לחקירה בתחנה בסיומה נכלא ואמש הובא להארכת מעצר בבית המשפט, שם אמרה נציגת המשטרה: "מדובר בחשוד שלדברי המתלוננת הגיע לביתה כשהוא שיכור. כשסירבה לפתוח את הדלת איים שיהרוג אותה. לאחר מכן פרסם תמונה אינטימית שלה ושל החבר שלה, לטענתו הטלפון שלה הגיע לידיו כשעוד היו נשואים והוא הסתכל בטלפון שלה שיהיו לו הוכחות שהיא בגדה בו… יש תיק אלמ"ב בעניין שניהם מחודש נובמבר 2020 והתיק עדיין בתביעות".

הסניגורית ביקשה לשחרר אותו בתנאים מגבילים ואמרה כי בשלב זה מדובר באיומים. "זו גרסה מול גרסה, אתמול אחר הצהריים הוא הגיע לילדיו, 4 ילדים משותפים, לא קרה שום דבר שהוא היה עם הילדים, הדברים קרו מעבר לדלת, לא בנוכחות הילדים, זה לא איומים ברמת חומרה גבוהה, כל המסרונים שחברתי טוענת לא מוצגים לבית משפט לכן בית משפט לא יכול להישען עליהם, לפי גרסתו המתלוננת שולחת לו גם מסרונים מאיימים", אמרה הסניגורית.

השופטת רונית אלט פינצ'וק, שהאריכה את מעצר החשוד בארבעה ימים, כתבה בהחלטתה כי החקירה למעשה מצויה בתחילתה וישנו חשש לשיבוש וגם למסוכנות. "בחקירתו מודה החשוד בחלק מהחשדות שמיוחסים לו ומכחיש חשדות אחרים בין היתר לאיומים חמורים יותר. היינו, החשוד מודה כי איים לפרסם תמונה של גרושתו והכחיש חשדות לאיומים נוספים אחרים", כתבה השופטת בהחלטתה.
____________________________________________
לצפייה ודירוג כבוד השופטת רונית אלט פינצ'וק

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות