הציע לנער שילמד אותו קונג-פו, ותקף אותו מינית

עבריין מין שהתחזה לבעל ידע ב'קונג-פו', שכנע את החבר של בנו בן 15 ללמד אותו. במקום זאת הוא ניסה לפגוע בו מינית, אך הנער הקליט אותו והוא נעצר
ציון חן ומעיין לביא |
ברוס לי. בתלונה נכתב "קונג פו", בבקשת המעצר "קראטה"

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגשו כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד תושב נתיבות, יצחק ליריאח, בן 46, בגין ביצוע עבירות של מעשה מגונה בנער בן 15, שהוא חבר של בנו, והפרת צו פיקוח. ליריאח ענה לשיחת טלפון של הנער לטלפון של בנו, ותך כדי השיחה, הציע לו ללמד אותו את אמנות הלחימה, אותה הוא למד בזמן 'שישב' בכלא.

הנער, שלא ידע מדוע אביו של חברו היה בכלא, התלהב מהרעיון ומההצעה. אך כשהגיע אל גג הבניין, שם קבע איתו ליריאח, הוא כמעט נפגע ממנו מינית. במקום ללמד אותו את שיטת הקונג-פו, עבריין המין נגע וליטף את הנער במקומות אינטימיים ואף נישק את גופו. הנער התנגד למעשיו של העבריין, הקליט אותו ומילט את עצמו מהמקום. ליריאח התעקש להמשיך לשהות במחיצתו של הנער ולהמשיך במעשיו למרות שזה הבהיר לו כי אינו מעוניין בכך. לאחר ביצוע המעשים, שלח ליריאח לנער הודעה: "אם תרצה נעשה רק אימונים ונדבר מבטיח אחי".

עוד עולה מבקשת המעצר כי ליריאח הוא עבריין מין סדרתי שביצע בעבר עבירות מין דומות בקטינים, והשתחרר רק לאחרונה ממאסר שריצה בגין עבירות אלה.

ליריאח עצמו הכחיש לחלוטין פגישה עם המתלונן במועד הרלוונטי וטען כי המתלונן שיקר על מנת להפליל אותו שכן הוא לא אוהב אותו. ליריאח טען כי לצורך הפללתו זייף הנער את התמונה באמצעות תוכנת הפוטושופ, הקליט שיחה עם מישהו אחר כך שתחזה להיות שיחה עימו וכן לקח את הטלפון שלו וזייף את ההתכתבות ביניהם.

"ליריאח ביצע לכאורה את העבירה נשוא הבקשה תוך הפרה של צו פיקוח על עברייני מין. צו הפיקוח בעניינו ניתן רק שבועיים לפני ביצוע העבירות נשוא כתב האישום, דבר שמלמד כי ליריאח אינו שולט לחלוטין על דחפיו המיניים ומסוכן ביותר לציבור. מפרוטוקול הדיון בבקשה להוצאת צו הפיקוח בעניינו של ליריאח עולה כי מסוכנות המינית של ליריאח מוגדרת כגבוהה", נכתב בבקשת המעצר, "כנגד ליריאח קמה עילת מעצר שכן קיים יסוד סביר לחשש כי אם ישוחרר ינסה לשבש הליכי משפט ולהתחמק מהדין. ישנה הכרות בין המתלונן לבין ליריאח וכן אשתו של החשוד היא עדת תביעה".

התלונה במשטרה
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות