צפו: מצלמת אבטחה תיעדה עקיצה בשישים שניות

סכום כסף גדול שהשאירה מתווכת דירות ברכבה, נגנב ע"י בחור שידע את הפרט הזה. מצלמת אבטחה של דייר תיעדה את הארוע, והבחור נעצר
ציון חן |

עשרות אלפי שקלים, במזומן ובהמחאות שהושארו עי מתווכת דירות מעכו ברכב אותו עזבה כשיצאה לפגישה, נגנבו ע"י אדם בן 50 מחיפה, שידע זאת, עקב אחריה וניצל את רגעי הכושר בשביל לגזול מהמתווכת את כספה.

לפני כשבוע החליט הגנב שהוא יעקוב אחרי צעדיה של המתווכת, שבטח לא חשדה שמישהו עוקב אחריה. זאת, לאחר שנודע לו כי היא נוהגת להחזיק ברכבה סכומים גדולים של כסף מזומן.

בשלב מסוים הגיעה האישה לפגישה, והשאירה ברכבה את התיק עם הכסף. המתווכת לא חשבה שמישהו בכלל יחשוד שיש ברכב כל כך הרבה כסף, ועוד יפרוץ לה ככה סתם באמצע היום.

התמימות הזאת עלתה למתווכת ביוקר רב, כי לאחר שחזרה לרכבה גילתה את גודל השבר. הגנב ניפץ את שמשת הרכב באמצעות מברג, גנב מהרכב את הכסף ונמלט מהמקום.

השוטרים הבחינו כי באחת הדירות הגבוהות בבניין, שבסמוך אליו חנה רכבה הפרוץ של המתווכת, ישנה מצלמת אבטחה, ולאחר בדיקה עלה כי היא אכן תיעדה את כל הארוע של הפריצה והגניבה. חקירה קצרה הובילה את החוקרים לזהות הרכב ובעליו. הוא נעצר, אבל לכסף אין כמובן זכר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות