אריה אלפרון נעצר שוב כשבא לדיון בבית המשפט

אריה אלפרון, העבריין המוכר, נעצר שוב. כמעט כל המעצרים שלו הם על אלימות. לאחרונה זה בדגש על עבירות אלימות במשפחה, ועכשיו על איומים והפרת תנאים
ציון חן |
אריה אלפרון מובל למעצר
אריה אלפרון. צילום: פלאש 90

בני משפחת הפשע אלפרון, שייצרה סדרה של אחים ובני משפחה שכיכבו במדורי הפלילים בישראל מזה עשרות שנים, ממשיכים לככב ברשימה המפוקפקת הזאת. הפעם מדובר שוב בצעיר האחים, אריה אלפרון, שמעולם לא הצליח לשלוט על הידיים שלו, והן ידיים מכאיבות.

היסטוריה של אלמ"ב

האלימות מצד אריה אלפרון מגיעה אם זה כלפי מי שחולק עליו, אז כנגד בני משפחה, ועל הרקע הזה הוא נעצר. בימים אלה הוא מצוי במעצר בית עד תום ההליכים עם אזיק אלקטרוני. זאת על רקע מספר תיקי אלימות במשפחה שנעצר בהם בשנה האחרונה.

מזה מספר חודשים מנהל אלפרון תיק על רקע אלימות במשפחה, ובמקביל גם סכסוך גירושים סוער עם גרושתו ואם בתו. בין השאר התלוננו נגדו גם עורך דינה של גרושתו והגרושה עצמה, על איומים מתמשכים מצידו.

אריה אלפרון במעצר בית

על רקע תיק האלמ"ב משוחרר אריה אלפרון למעצר בית עם איזוק אלקטרוני. ביום חמישי האחרון הוא הגיע לדיון כשהוא לא מלווה בערבים אשר חתמו עליו. אז התובעת המשטרתית, שהחליטה לעצור אותו במקום, חטפה ממנו איומים וצעקות, כמו גם נוכחים נוספים במקום.

שופט המעצרים בחיפה, אבישי קאופמן, אליו הובא אלפרון, לא מצא טעם להחזיק אותו כלוא בגלל האיומים על השוטרים והפרת תנאי המעצר שלו. במיוחד על רקע העובדה שהוא עם איזוק וניתן לאתר אותו בכל רגע נתון, ושחרר אותו. יחד עם זאת קבע השופט, ליתר בטחון, מעתה נאסר עליו להיות בכל קשר עם גרושתו או העו"ד שלה.
________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופט אבישי קאופמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות