גם מרעישים וגם דוקרים

שני עבריינים ממגדל העמק דקרו מספר פעמים אדם שביקש מהם לא להרעיש כל כך בשעות הצהריים של יום שבת. תרגיל חקירה שנעשה להם חשף את מיקום הסכין
ציון חן |
צרור המפתחות עם הסכין ששימשה לדקירה והוחבא על מקרר אחד החשודים. צילום: משטרת ישראל

בחור, שרק ביקש משני עבריינים (32,40) ממגדל העמק שהיו שיכורים להיות קצת בשקט, חטף מאחד מהם חתך במצח, שתי דקירות בחזה ודקירה ביד. כל זאת בזמן שהשני מחזיק אותו צמוד לקיר ומכה אותו באגרופים לראשו ובעיטות לגופו.

כל זאת קרה בצהרי שבת (6.6.20), בשעה שהנדקר התארח בבית אחותו. שני העבריינים, אשר לשניהם לא מעט הרשעות והיכרות עם המשטרה ותאי המעצר, היו שיכורים, ולא מצא חן בעיניהם שמישהו יבקש להשתיק אותם.

בשלב מסוים של התקיפה, שחרר התוקף במכות את הנדקר שהחל לברוח מהמקום, אך הבחור השני, הדוקר, לא ויתר והמשיך לרדוף אחריו תוך שהוא צועק לו "אתה בנאדם גמור".

הנדקר הצליח בסופו של דבר לברוח ולהזעיק את המשטרה, שעצרה את שני העבריינים התוקפים. הם טענו שבאמת יצאו לטייל מחוץ לבית, אך לא היו מעורבים בשום קטטה. זאת על אף שהנדקר זיהה אותם בוודאות כמי שתקפו אותו.

במשטרה עשו לשניים תרגיל חקירה, ועל אף שהם עבריינים מנוסים, הם לא הפנימו שבאיזה חדר שלא ישימו אותם בתחנת המשטרה, מדובר "באולפן הקלטות". השניים תועדו כאשר הם מדברים על הסכין, שהיא סכין לחיתוך טפטים, שהיתה בצרור המפתחות של הדוקר.

במהלך השארתם יחד לבדם בחדר החקירות, הם נשמעו מדברים על כך שהצרור עם הסכין נמצא על המקרר בביתו של הדוקר. הצרור והסכין אכן נתפסו עם שאריות הDNA של הנדקר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות