שליח של "מחתרת", המחליפה של טלגראס, נעצר על ידי המשטרה

הסוחר המצטיין של 'המחתרת' בגליל פעל כמו "סוחר מדופלם". מבולבלים? מדובר בגוף שהוא ככל הנראה היורש שקם על חורבות 'טלגראס' למכירת הגראס בארץ
ציון חן |
לוגו המחתרת, השם החם בסצינת הסחר בגראס

המשטרה חשבה שביום שנעצרו כל אנשי התארגנות קבוצת ה'טלגראס' הידועה, שפעלה באמצעות אפליקציית טלגרם, שוק הפצת הגראס ירגע. אך בשל הביקוש הגבוה מכל רחבי הארץ, הוקמו מספר התארגנויות חדשות שנכנסו לואקום שהותיר ה'טלגראס', ואחת הגדולות היא 'המחתרת'.

במשטרה מנסים כבר זמן רב להתחקות אחרי מפעיל שליחי וסוחרי הסמים של 'המחתרת', אך ללא הצלחה. זאת מן הטעם שזהותו של ראש 'המחתרת' אינה ידועה למודיעין המשטרתי, וכן בשל שיטות העבודה המתוחכמות שלהם, שבין השאר כוללות כינויים וטלפונים חד-פעמיים. גם לכידתו של הסוחר מהגליל, שתואר ע"י שוטרי מחוז הצפון, "סוחר מצטיין ומדופלם", שהוא בכלל תושב קרית-ים בן 21, היתה מקרית.

כאמור, על מנת להיות לקוח של 'המחתרת' באחת מקבוצות אפליקציות הטלגרם או הווטסאפ שלהם, צריך לשלוח צילום תעודת זהות ולהיות מומלץ על ידי לקוח קודם. רק במידה והלקוח נמצא מתאים, הוא מקבל כינוי וקישור לרכישה מאזור מגוריו. על הלקוח לבחור את סוג הגראס המבוקש והכמות, ואחרי שהוא מקבל אישור הזמנה, הוא ממתין להודעה שהשליח בדרך אליו.

השליח שנעצר בחצור הגלילית הספיק לעבור בין שישה לקוחות בטווח של שעות ספורות. עפ"י הממצאים שהופקו ממכשיר הטלפון שלו שנתפס, אל מול הלקוחות מהם גבתה המשטרה עדות, הוא הספיק להיות אצל שני לקוחות בכרמיאל, ולקוחות נוספים בקיבוץ מלכיה, מטולה, מושב אמירים ולקוח שבילה עם חברים על נהר הירדן בסמוך לקיבוץ חולתה.

איש 'המחתרת' נעצר לאחר שהגיע ללקוח בחצור הגלילית. הוא התקרב אל מחסום לבדיקות שגרתיות שהקימה המשטרה. מייד כשהבחין בניידת, הוא "פירסס" על מקומו. השוטרים, שחשדו בהתנהגות הנהג, דלקו אחריו, והצליחו לעצור אותו בצומת חצור-הגלילית.

ברכבו של הבחור נתפסו מספר מעטפות לבנות ממסופרות שהכילו את כמויות הגראס עפ"י הזמנת הלקוחות, וכן כמה אלפי שקלים אשר נתקבלו ממכירת הקנאביס. נגד הבחור שנעצר הוגש כתב אישום, והוא נשלח למעצר בית עד להחלטה אחרת בעניינו.

המחתרת גראס סחר סמים

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות