קיבל שלילה מנהלית – יצא מתחנת המשטרה והמשיך לנסוע

תושב ראשל"צ בשנות ה-20 לחייו נתפס נוהג במהירות של 178 קמ"ש סמוך לכפר שמריהו. הוא זומן לשימוע בפני קצין משטרה שפסל את רישיונו ל-30 יום – אך חזר מיד לנהוג. המשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו
רונן לוי |
קנס בלבד על מהירות מופרזת - אילוסטרציה

לתושב ראשון לציון, בשנות ה-20 לחייו, שלילה מנהלית בגלל נסיעה במהירות מופרזת היא רק המלצה. דקות ספורות לאחר שנשלל רישיונו על ידי קצין משטרה הוא נתפס נוהג על רכבו. הוא נעצר והמשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרו.

במהלך פעילות אכיפה ממוקדת של שוטרי אגף התנועה, נגד עבירות המהירות הגורמות לתאונות דרכים. נקלט באמצעות מכשיר הממל"ז, רכב שנע במהירות 178 קמ"ש, על כביש 20 סמוך למחלף שמריהו. הנהג תושב ראשל"צ בשנות ה- 20 לחייו, הוזמן לשימוע במשרדי אגף התנועה בבית דגן. לאחר כמה שעות הגיע הנהג לשימוע בפני קצין משטרה, שפסל את רישיון הנהיגה שלו לאלתר למשך 30 ימים וכן, הוזהר לבל יעלה על הרכב וינהג שוב.

בשל החשד כי בכל זאת יעלה על ההגה, מוקמו השוטרים בסמוך לרכבו והבחינו עם יציאתו מהשימוע, הוא תועד עולה על הרכב וחוזר לנהוג, כאילו כלום לא קרה. הצעיר נעצר במקום והועבר לחקירה ביחידת הבוחנים, לאחר שרכבו הושבת לתקופה של 30 ימים. בתום החקירה נשאר במעצר ומחר בכוונת המשטרה להביאו לדיון בפני בימ"ש.

רכבו של הנהג שנתפס, צילום: דוברות משטרת ישראל

במקרה אחר, נהג על משאית סמי טריילר במשקל כולל של 43 טון, נתפס נוהג מבלי שהוציא רישיון נהיגה מעולם על משאית. שוטרים שהבחינו בנהג המשאית, שנהג על כביש 1 סמוך למחלף שורש, מדבר בטלפון הנייד, עצרו אותו בצד הדרך וכאשר הנהג, תושב פורדיס, בן 25, הציג להם תעודה מזהה, השוטרים, ערכו בדיקה והוברר להם כי הוא מעולם לא הוציא רישיון מתאים. הנהג עוכב לחקירה ושוחרר בתנאים מגבילים וזומן לשיפוט מהיר. המשאית והעגלה הושבתו ל-30 ימים במגרש האחסנה של המשטרה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות