כתב אישום נגד אנס הקטינה ברמת השרון

ישראל חיים נתפס לפני שבועיים עם קטינה שיכורה בגן ציבורי ברמת השרון, וניסה להימלט מהמקום. עכשיו הוגש נגדו כתב אישום
רונן לוי |
ישראל חיים, החשוד שנתפס באירוע

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ישראל חיים (24) מירושלים בגין עבירות אינוס ומעשה סדום של קטינה בת 13, הספקת משקה משכר לקטין והפרעה לשוטר במילוי תפקידו (להלן הדיווח באוביטר על המעשה לפני כשבועיים).

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד דנית סואץ, הנאשם הכיר את הקטינה באינסטגרם ובמהלך ההתכתבויות ביניהם, כתבה הקטינה כי היא בת 13, ושלחה תמונה של פניה. בהמשך, קבעו השניים להיפגש בגינה ציבורית ברמת השרון. הנאשם הגיע בתאריך 1.6.20 בשעות הערב למקום המפגש, מצויד בבקבוק וודקה. השניים שתו והנאשם ביצע בקטינה עבירות מין כשהיא תחת השפעת אלכוהול, וצילם את המעשים.

עובר אורח הבחין בקטינה ובנאשם שרועים על הדשא והזעיק את המשטרה. שוטר שהגיע למקום שאל את הנאשם לפשר הקשר שלו עם הקטינה ובתגובה הנאשם נטל את הטלפונים הניידים שלו ושל הקטינה וברח מהמקום עד שהשוטר עצר אותו.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד דנית סואץ: "מדובר במשיב אשר ניצל קטינה בת 13, הטעה אותה באשר לגילו האמיתי, סיפק לה אלכוהול, השקה אותה לשוכרה וביצע בה מעשי אינוס וסדום באמצע גינה ציבורית כאשר עוברי אורח יכולים להבחין במתרחש".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות