כדור מוות חופים בחוף אשקלון

בחור שניגש להביא כדור שעף במהלך משחק עם חבריו בחוף אשקלון, הוביל את הקבוצה אליה עף הכדור לתקוף אותם בסכין, בקבוק זכוכית שבור וכסא
ציון חן |
חוף אשקלון. המצולמים אינם קשורים לכתבה. צילום: קורינה קרן, פלאש 90

בילוי כייפי בים של קבוצת חברים בחוף 'חופית' בקטע הצפוני של אשקלון, הסתיים בבית החולים כששניים מהם דקורים וחבולים באורח קשה. הכדור איתו שיחקו עף לכיוון שלושה חבר'ה מאשקלון. אחד מהחברים ניגש לקחת את הכדור, ביקש סליחה ואף הציע לשלושה להצטרף אליהם למשחק, אך בתגובה הם תקפו את החברים ששיחקו בדקירות ומכות.

מי לא ישב בחוף הים ועף עליו כדור מטקות, או כדורגל, או חול ממגבת שמישהו ניער…? זה קרה וקורה לכולם, אבל באשקלון מגיבים על זה אחרת. כך לפחות למדו על בשרם חמישה חברים ששיחקו להנאתם מסירות בחוף, עד שהכדור שלהם עף אל חבורת עבריינים, שאחד מהם (19), נכנס ויוצא מהכלא, ואשר גם בימים אלה הוא מנהל שלושה תיקים של אלימות וסחר בסמים.

מחקירת הארוע עולה כי הכדור של חמשת החברים ששיחקו במעגל, עף מספר פעמים לכיוונם של שלושת העבריינים. לאחר שעף הכדור, ניגש אחד מהם להביא אותו, אך השלושה התלהמו. אחד מהחברים האחרים ניגש אליהם וניסה להרגיע את המצב, בכך שהציע לשלושה להצטרף אליהם למשחק. אך תגובתם היתה לא צפויה.

אחד מהשלושה הכניס אגרוף לפרצופו של הבחור שבא להציע להם לשחק, ושני חבריו הצטרפו אליו בתקיפתו תוך שהבחור מנסה להגן על עצמו. אחד מהחברים של המותקף ניסה להפריד, אבל בתגובה חטף בעיטה לפרצופו וכך גם החברים האחרים שבאו להציל את חבריהם מהמתקפה של השלושה.

"מאחר והיו במיעוט, עזבו התוקפים ושבו עם סכין, בקבוק בירה מזכוכית, וכסא", מספרים במשטרה, "אחד המותקפים שהבחין בהם הזהיר את חבריו, ובתגובה הם תקפו אותו במכות ודקירות, וגם את חבריו שבאו להציל אותו, ובכך גרמו לשניים מהם לפצעי דקירות בחלקים שונים בגוף".

שלושת התוקפים לא רק דקרו, אלא גם איימו על המותקפים שלא יזוזו כי הם קראו לעוד חברים שלהם להגיע. כך קרה ששניים מהחברים שהגיעו לחוף רק בשביל לשחק בכדור מצאו את עצמם בסופו של יום מאושפזים עם דקירות בבטן, בגב וברגל, ועם חבלות קשות בגופם. השלושה נעצרו וכתב אישום הוגש כנגדם היום.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות