הנאשם בעבירות מין בבתה של בת זוגו ניפץ את הסלולרי כשהגיעו אליו השוטרים

אחרי שנלכד כשהטריד ילדה בת 9 בעזרת אפליקציית טיק טוק הפופולרית, התברר שהוא גם ביצע מעשים מגונים בביתה הקטינה של בת זוגו לחיים. הוגשו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים
מעיין לביא |

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד תושב השרון, בן 38, בגין עבירות מין במשפחה ומעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים בהסכמה שהושגה במרמה, וכן הטרדה מינית של קטינה שטרם מלאו 15 שנים. במשך כשנה ביצע הנאשם עבירות מין בבתה של בת זוגו לחיים. גם אמה של הנערה בת ה-14.5 נחקרה, בגין חשד למעורבות ומודעות לביצוע עבירות המין בידי בן זוגה, אולם החקירה בעניינה טרם נסתיימה.

על פי כתב האישום, החקירה החלה בדיווח למוקד 105 להגנה על קטינים ברשת, בגין אירוע של הטרדות מיניות כלפי קטינה בת 9 ב"טיקטוק" ושליחת סרטון אנימציה פורנוגרפי. לאחר שאותר החשוד, התברר כי בנוסף על כך הוא חשוד בעבירות מין חמורות בבתה הקטינה של בת-זוגו.

מהחקירה עלה כי החל מתחילת שנת 2019 ועד למעצרו, הנאשם נהג לבצע בבתה של בת זוגו, קטינה כבת 14.5, עבירות מין ומעשים מגונים. כמו כן, כתב-האישום מייחס עבירות של הטרדה מינית ומעשים מגונים בקטינה בת ה-9, בגין האירוע שהוביל לפתיחת החקירה. בנוסף, ביום מעצרו של הנאשם, בשעה שהגיעו שוטרים לערוך חיפוש בביתו, הנאשם ניפץ את הטלפון הסלולרי שהיה ברשותו בכוונה למנוע את השימוש בו כראיה, וחזר על פעולה זו מספר פעמים עד להריסת הטלפון כליל.

נגד הנאשם גם הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בה צוין כי: "המשיב ניצל באופן בוטה את מעמדו כבן זוגה של אמה של הקטינה בת ה-14.5, שראתה בו דמות אב, וכי מעשיו, נסיבותיהם, ובכלל זה משך הזמן בו ביצע את המעשים, כשהוא מצליח להסתירם כל העת, מלמדים על המסוכנות המינית הגבוהה הנשקפת ממנו ועל הדחפים המיניים השולטים בו". עוד צוין בבקשת המעצר כי המשיב ניצל את מאפייניה של הרשת החברתית טיקטוק, על מנת ליצור קשר עם קטינה כבת 9 שנים, ובחסות האנונימיות התחזה בפניה לנער צעיר כבן 17 שנים. דפוס זה כשלעצמו מלמד גם הוא על מסוכנותו המינית".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות