אוכפים את מגבלות הקורונה: מפר בידוד נתפס מוכר בחנות

המשטרה עיכבה לחקירה תושב חולון, 59, שפתח את העסק שלו למרות שקיבל צו סגירה משום שלא עמד בהנחיות משרד הבריאות. במקרה נוסף, נפתח הליך פלילי נגד בעל חנות נוחות בזכרון יעקב שנתפס בבית העסק אף שהיה אמור לשהות בבידוד
אייל חן |
משטרה בזמן קורונה, ארכיון. צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

מסתבר שצווי סגירה ובידוד כבר לא עושים רושם על האזרחים. נגד תושב חולון, נפתח הליך פלילי משום שקיבל צו סגירה לעסק שלו שהפר את הנחיות הקורונה אך פתח אותו שוב לקהל, עוד באותו היום, והפר פעם נוספת את הנחיות משרד הבריאות. במקרה אחר תושב חיפה, בן 59, שהיה אמור להיות בבידוד, נתפס עובד בחנות נוחות בסמוך לזכרון יעקב.

המשטרה עיכבה לחקירה את תושב חולון, בשנות ה-60 לחייו, זאת בעקבות הפרה של צו סגירה שהוצא לו על ידי המשטרה. בעל העסק הגיע בתחילת השבוע לשימוע במשטרה בעקבות הפרת הנחיות משרד הבריאות בדבר תפוסת קהל ולמקום הוצא צו סגירה. שעות ספורות לאחר השימוע ערכה המשטרה ביקורת יזומה בעסק על מנת לוודא כי המקום אכן סגור וגילו כי העסק פתוח ונמצאו בו 26 אנשים בחלל מצומצם, תוך הפרה של צו הסגירה ושל הנחיות משרד הבריאות בדבר פתיחת עסקים ותפוסת קהל, בעל העסק לא היה באותה השעה במקום.

המשטרה פתחה בהליך פלילי נגד בעל העסק וזאת בגין הפרת הוראה חוקית וניהול עסק ללא רישיון, אתמול הוא עוכב לחקירה אשר בסיומה שוחרר בתנאים מגבילים וכתב אישום בגין עבירות אלו צפוי להיות מוגש נגדו בימים הקרובים.

בתוך כך, המשטרה איתרה סמוך לזכרון יעקב עובד בחנות נוחות שהפר בידוד בזמן שנתן שירות לקוחות. השוטרים שהגיעו לחנות נוחות, סמוך לזכרון יעקב, בדקו את העובד במקום, אשר נצפה כשהוא נותן שירות ללקוחות במקום. בבדיקה עלה, כי עליו לשהות בבידוד ובהתאם לכך נרשם לו דו"ח בסך 5000 שקלים בגין הפרת הבידוד לצד דרישה לשוב לביתו בהתאם להנחיות.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות