עבריין מין תחת צו פיקוח שהתחבר עם קטינים שוחרר על ידי ביהמ"ש

עבריין מין תחת פיקוח טשטש את סימני הזהות של רכבו והתחבר עם קטינים, איתם אסור לו לבוא במגע ואף אירח אותם. ביהמש שחרר אותו בהפקדת אלף שקל ערבות
ציון חן |
צילום: פלאש 90

שופטת המעצרים בקרית שמונה, דוניא נסאר, שמעה על ההפרות הרבות והעבירות שביצע עבריין מין מורשע, שהשתחרר מהכלא ונתון תחת 'צו פיקוח לעברייני מין', ולא השתכנעה שזה מספיק בשביל לכלוא אותו. היא שחררה אותו בהפקדת אלף שקל פקדון בקופת בית המשפט.

עבריין מין שהורשע בעבירות מין בקטינים ואף ריצה על כך עונש מאסר בפועל, נצפה ע"י קצין הפיקוח על עברייני מין כשהוא מתחבר לקטינים ומארח אותם בקרוואן שלו. הוא אף טשטש את סימני הזהות של רכבו על מנת להקשות על המפקח לאתר אותו. בתנאי צו הפיקוח על עברייני מין שהוטל על האיש, תושב ראשון לציון בן 40, נאסר עליו לבוא במגע עם קטינים ולשהות במקומות בהם יש בהם קטינים. אך עבריין זה לא מצליח לשנות את ההרגלים שלו ולא גובר על יצריו.

על כל שינוי כתובת או שהייה מחוץ לביתו של יותר מיום, מחויב העבריין על פי תנאי הצו לדווח לקצין הפיקוח שלו. הוא עשה כן והודיע השבוע כי הוא נוסע עם קרוואן לטבריה. אך עם הגעתו, הוא זייף את לוחיות הזיהוי של הקרוואן ושל רכבו. זאת על מנת להקשות על איתורו במידה ויחפשו אותו.

קצין הפיקוח, שהחליט לבדוק את מעשיו של המפוקח שלו, נסע ולא מצא אותו בטבריה, אבל הצליח לאתר אותו בקבר של רשב"י שבהר המירון. בשלב מסוים הבחין בו קצין הפיקוח כשהוא מושיט יד לקטין, וזאת בניגוד לצו הפיקוח האוסר עליו התחברות עם קטינים. המפקח המשיך לעקוב אחר עבריין המין שלו חזרה לטבריה, שם הוא נצפה כשהוא יושב מחוץ לקרוואן עם שלושה קטינים וקטינה, כשהוא מתחבר איתם ונוגע בהם, והכל בניגוד לתנאי הצו נגדו. כל מעשיו של עבריין המין תועדו בסרטון שהוטח בפניו, אך הוא סירב להגיב על כך.

"התקדמות החקירה בשלב זה תלויה ברצונו הטוב של העצור לשתף פעולה בצורה מלאה, ולמסור שמות של מי שנכח עימו. זאת כאשר עומדת לו הזכות שלא להפליל את עצמו", גילתה השופטת הבנה לעבריין המין, והורתה על שחרורו למעצר בית של שבוע אצל חבר בטבריה והפקדת אלף שקל במזומן.
___________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת דוניא נסאר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות