עסק משפחתי: האחים ניהלו תחנת סמים

בן 22 נאשם כי ניהל עסק למכירת סמים ואילו אחיו, בן ה-18, שימש כשליח. במסגרת החקירה נגדם הופעל סוכן משטרתי שביצע מולם עסקאות. המדינה מבקשת להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים נגדם
רונן לוי |

שני אחים מתל אביב, החליטו להקים יוזמה עסקית והפעילו עסק למכירת סמים, כך לפי כתב האישום שהוגש נגדם בסוף השבוע האחרון. לצד כתב האישום מבקשת המדינה לעצור עד תום ההליכים, את השניים בני 18 ו-22. השניים נתפסו בתום חקירה משטרתית סמויה. האח הגדול, בן ה-22, הנאשם בניהול את העסק, לא הבין שאחד הרוכשים הגדולים שלהם הינו סוכן משטרתי.

בחודשים האחרונים התקבל במשטרה מידע אודות שני אחים צעירים בני 22 ו-18 שהחליטו להקים מיזם עיסקי של סחר בסמים. בתחנת יפו, החלו בחקירה סמויה, במהלכה החליטו להפעיל סוכן משטרתי אשר רכש את אמונם של השנים ורכש מהם חומר החשוד כסם באופן מבוקר במספר הזדמנויות.

בתוך כך, הבלשים חשפו את שיטת האחים, לפיה על פי החשד, האח הבכור בן ה-22 "ניהל" את ההזמנות ואילו הא הצעיר שהיה עדיין קטין במהלך חקירת הפרשיה, ביצע את העברת הסם פיזית אל הלקוחות, כאשר בין הלקוחות נמנה סוכן משטרתי סמוי שנחזה ללקוח במספר עסקאות.

לאחר שהשיגו מספק ראיות כנגד האחים, המשטרה הפכה את החקירה לגלויה, פשטה על ביתם ועצרה את השניים ומעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט, כאשר בתום החקירה הוגשו נגדם כתבי אישום שכללו 13 אישומים על מעל ל-30 עסקאות שביצעו וכן נתפסו 50 אלף שקלים וכן שתי מכוניות אותם מבקשת המשטרה לחלט.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות