אזרח הפריע לבן 25 לאנוס בת 13 בגינה ציבורית ברמת השרון

אזרח, שהבחין בבחור המשכיב "דמות מעולפת" על מדשאת גן ציבורי, הזעיק את המשטרה. מדובר בבן 25 ובת 13 שהיתה שיכורה, וככל הנראה נאנסה
ציון חן |
ישראל חיים, החשוד שנתפס באירוע

בחור שעבר בשעת לילה מאוחרת בגינה ציבורית שבשכונת נווה רסקו ברמת השרון, הבחין באדם שמשכיב נערה שנראתה לו מעולפת על המדשאה. הוא לא חשב פעמיים והזעיק את המשטרה לבדוק את העניין. השוטרים תפסו את הבחור, תושב ירושלים בן 24, שנמלט מהם.

הבחור, ישראל חיים בן 25 מירושלים, סיפר שנתפס כי השניים הכירו באמצעות אפליקציית אינסטגרם, והודה כי הנערה, שהסתבר כי היא ילדה בת 13, והוא שתו וודקה, וכי היא ביצעה בו מין אוראלי. במשטרה חושדים כי הוא אף אנס אותה, ונבדקת האפשרות שהוא עשה שימוש בסם אונס.

בפוסט בפייסבוק שהעלה הבחור שהזעיק את המשטרה לאחר המקרה הוא כתב: "לפני כמה שעות חזרתי הביתה מהעבודה ורק כשהגעתי גיליתי שהתבלבלתי ולקחתי תיק שלא שלי. חזרתי חזרה ועברתי ברחוב התרבות, שהוא רחוב ללא מוצא ובסופו יש מדשאה חשוכה. ראיתי גבר משכיב דמות מעולפת על הדשא תוך כדי שהוא מדבר בפלאפון. התקשרתי למשטרה ואחרי כמה דקות הגיעו שוטרים שרדפו אחריו ועצרו אותו.

"מה שאני בא להגיד זה שתפתחו את העיניים חברים. היום, למזלי, הגעתי בזמן כדי לעצור את האפס הזה. בפעם אחרת אולי אפס אחר יצליח להרוס לילדה אחרת את החיים".

הפוסט שפורסם בפייסבוק מייד אחרי האירוע

עד הראיה סיפר למשטרה כי הוא הבחין בבחור ששוכב על הבחורה, אך בשל תנאי התאורה הגרועים, הוא לא ידע להגדיר מה קורה שם, אך זה נראה לו חשוד. השוטרים שהגיעו מצאו את הילדה בת ה-13 כשפלג גופה התחתון עירום, ולצידם של השניים בקבוק וודקה כמעט ריק. ברגע שהשוטר ביקש מהירושלמי פרטים, הוא התחיל לברוח, אך נתפס. גם בשעות הבוקר היום לא ניתן היה לגבות מהילדה גירסה, זאת משום שלדברי המשטרה "היא היתה סמרטוטית לגמרי".

"התמונה בשלב זה אינה ברורה די צורכה. לא ברור מה טיב ההיכרות בין העצור לילדה. אם הקטינה הגיעה מרצונה, על אף שהסכמה של קטינה (בת פחות מ-14, צ.ח.), לביצוע פעולות אינטימיות איננה הסכמה. האם החשוד השקה את הילדה או הילדה הגיעה שתויה?. מדובר בארוע שאין להקל בו ראש, בעיקר שמדובר בקטינה בת 13. יש נתון מסוים שהינו חסוי, ויש בו כדי לבסס את החשד לאינוס", קבעה ענת יהב, שופטת המעצרים בתל אביב היום, והאריכה את מעצרו בשלב זה בשלושה ימים.

הגינה הציבורית בה התרחש האירוע. מתוך צילומי הרחוב של גוגל

________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת ענת יהב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות