יניב זגורי לא מורשה לשוחח בטלפון אפילו עם בנותיו

יניב זגורי ("ניבי"), עבריין מוכר במשטרה, מבודד מהעולם בהפרדת יחיד כבר שנתיים וחצי. מותר לו לדבר בטלפון רק עם עו"ד. ביהמש עצר לאחרונה את הקשר שלו עם אשתו ובנותיו בשל השימוש לרעה שהוא עשה בהיתר זה
ציון חן |
יניב זגורי
יניב זגורי (מאחור) עם אריק איטל, החשוד שביצע חיסולים בעבורו. צילום מהפייסבוק של איטל

בעקבות הצטברות מיידעים מודיעיניים כנגד העבריין הבאר שבעי יניב זגורי ("ניבי", 47), הוחלט לאחרונה עי שב"ס והמשטרה על הפסקת הקשר הטלפוני שהותר לו לנהל עם בנותיו. זאת, לאחר שלא מזמן הוחלט גם על מניעת הקשר הטלפוני שלו עם אשתו. "החומר המודיעיני שהוגש לעיוננו", פסק ביהמש העליון לאחרונה, "מלמד על מידע קונקרטי בעניינה של אשתו של זגורי ובאשר לסכנה הקיימת בקיום קשר בין השניים". כעת מבקשים בשב"ס את המשך השארתו בהפרדת יחיד כפי שהוא מצוי בה מאז נעצר בדצמבר 2017.

המשטרה ושב"ס מגדירים את הנאשם, המצוי בימים אלה בהפרדות של כלא 'אוהלי קידר' שבמתחם בתי הסוהר שבבאר שבע, כמי שעומד בראש "ארגון פשיעה זגורי". הוא עצור במסגרת פרשיית 'חוק וסדר'. הוא מנהל משפט בו הוא מואשם בחיסולם של עדים אשר העידו נגדו בעבר, וחיסול מקורביו בהליכים פליליים קודמים.

הרשימה של יניב זגורי

רשימת המחוסלים עליהם הוא עומד לדין הם מי שהיה יד ימינו ולאחר מכן עד מדינה נגדו לפני כעשור, העבריין טל קורקוס, אשר נהרג בפיצוץ מטען ברכבו, מטען אותו סיפק לאנשיו של זגורי ככל הנראה העבריין מנהריה מיכאל מור..

זגורי מואשם גם בשליחת מחסל שירה למוות מטווח אפס בגרושתו של קורקוס דבורה, בעודה יושבת ברכבה עם ילדיה, כשהמתינה לפגישת "סולחה" עם יניב, אשר במקום להגיע – שלח אליה מתנקש מטעמו..

כמו כן מואשם זגורי בשליחת המחסל שירה למוות מטווח אפס באלישע סבח, אשר שכנע את אחד מעובדיו להעיד כנגד אדם איטל, מי שהיה מחסל בשירות "ניבי" וראה אותו יורה למוות בשני נערים בקיוסק בבאר שבע. זגורי מואשם בין השאר בעוד שלל עבירות כמו הטרדת עד תביעה והדחה בחקירה של עד מדינה, ובסה"כ מיוחסים לו ביצוע של 15 עבירות ביניהן כאמור שלוש עבירות רצח..

"האינדיקציה המודיעינית מדברת על מוטיבציה גבוהה מצד הנאשם וחבריו לארגון לפגוע בהליכים המשפטיים נגדו מבלי לבחול בשום אמצעים, אלימים ככל שיהיו", אומרים באגף המודיעין של המשטרה. "ללא מניעת ההפרדה, יקל על הנאשם לקדם פעילות פלילית חמורה, כפי שאנו למדים מנסיון העבר. לעבריין יכולות ואנשים הסרים למרותו, ופעילותו הפלילית הביאה לקורבנות בנפש לא אחת. זגורי לא חדל מפעילות פלילית מבין כותלי הכלא, והוא אף פוטל ליצירת קואליציות עם עבריינים בכירים, כמו גם סכסוכים עם אחרים"..

מי שחשב שעצם היותו של זגורי כלוא בהפרדת יחיד כבר שנתיים וחצי החליש אותו, טעה מאוד. משטרת ישראל הכריזה על "ארגון זגורי" כארגון פשע פעיל גם לשנת 2020, והמשטרה אף קיימה איתו שיחת אזהרה בנוגע לכך. "ישנו חשש ממשי לפגיעה בהליכים משפטיים לרבות כוונת פגיעה בעדים", מבהירים במשטרה..

גם אחיו של "ניבי", חגי זגורי, המנהל עולם עברייני משל עצמו במנותק מאחיו, מרצה בימים אלה עונש מאסר של 15 שנים, אך הוא כלוא בכלא 'איילון' שבמתחם בתי הסוהר ברמלה. יחד עם הבקשה להארכת החזקתו בהפרדת יחיד של יניב, הגישו לביהמש אנשי חטיבת המודיעין של שב"ס דוח מודיעיני שכלל לא פחות מ-47 מידעים חדשים, המעידים על התנהלותו הפלילית גם מתוך תאו שבכלא, וביניהם כוונות לפגוע באחרים..

הנאשם עצמו מבקש מצידו מביהמש שידון בבקשת שבס בימים הקרובים שלא לאשר את המשך החזקתו בהפרדות, וכתב לשופטים פניה קצרה בכתב ידו: "אני האסיר יניב זגורי מבקש לצאת מההפרדה"..

הפתק של יניב זגורי לשופטים
שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות