"ההחלקה הרסה לי את השיער"

מספרה תספורת חפיפה"השיער נשרף". אילוסטרציה shutterstock
"השיער נשרף". אילוסטרציה shutterstock

בית משפט השלום באשקלון דן לאחרונה בתביעה שהוגשה כנגד מספרה בעיר. צעירה שעברה החלקה יפנית במספרה, טענה שההחלקה לא צלחה ואף הסבה נזקים לשיערה.
התביעה הוגשה באמצעות אמה של הצעירה, שטענה כי קודם לביצוע ההחלקה הייתה בתה בעלת שיער ארוך, שופע ובריא – ואילו לאחר ההחלקה ובעקבותיה נהרס ונשרף שיערה, ובהמשך הוא החל לנשור וחלק מהשערות נחתכו באופן לא שווה, כשהן נקרעות ואף מותירות קרחות.
כתוצאה מכך נעדרה הצעירה מבית הספר כשבוע ואף לאחר מכן נאלצה לחבוש כובע לראשה מפאת הבושה.
הנתבע, בעל המספרה, טען כי נעשה שימוש בתכשירים מקובלים לביצוע החלקות כפי שנעשה במספרות רבות בארץ, ולראיה, אחותה של הצעירה עשתה החלקה באותו יום יחד עמה, ולגביה אין כל טענה. עוד הוסיף, באמצעות עורכת דינו שרה פריש, כי הצעירה עזבה את המספרה כשהיא מרוצה מההחלקה, כאשר תלונות בקשר להחלקה נמסרו רק מספר שבועות לאחר מכן.
הספר אף הדריך את הצעירה לחפיפה עדינה והימנעות משימוש במחליק בביתה לאחר ביצוע ההחלקה.
הרשמת הבכירה עידית כלפה לא התרשמה מטענות התובעת ובתה, ודחתה את התביעה. הרשמת ציינה כי לא הובאה בפניה כל ראיה כי השיער אינו תקין ואף לא הובאה כל ראיה לצורך בטיפולים כלשהם.
הצעירה העלתה טענה כי בניגוד לאחותה אשר לה ביצע הספר בעצמו את ההחלקה, הרי שלה עצמה ביצע את ההחלקה עובד של הספר, שכפי הנראה הותיר את החומר זמן רב על שורשי השיער. אלא שלעמדת הספר, מפאת אלרגיה לחומרים הוא כלל אינו מורח את חומרי ההחלקה ללקוחות, אלא עוסק בערבוב החומר בלבד, ולכן מריחת החומר לשתי האחריות לא בוצעה על ידו כלל.
עוד ציינה הרשמת כי פער הזמנים בין מועד ביצוע ההחלקה לבין המועד בו נגרם הנזק הנטען, מנתק את הקשר הסיבתי. לאור כל זאת ועוד, התביעה נדחתה כאמור.
לפסק הדין המלא לחצו כאן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות