אישום: הבריחו עשרת אלפי כדורי mdma מוסלקים במשאבה

לשלושת הנאשמים היה רעיון – לשלוח כמות מסחרית של כדורי MDMA מוסלקים בתוך משאבה וקומפרסור, רק במכס עלו על זה
מעיין לביא |

לבית משפט המחוזי בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד שלושה נאשמים בגין יבוא של כ-65,000 כדורי סם MDMA מבלגיה לישראל, כשהם מוסלקים בתוך משאבה. אחד הנאשמים נידון בעבר לשבע וחצי שנות מאסר גם כן בגין הברחת סמים מבלגיה, שהיו אז מוסלקים במקרר.

על פי עובדות כתב האישום הנאשמים, דוד שאטו בן 47 מרמלה, פנחס בייטר בן 45 וארז זאודו בן 31 מלוד, קשרו קשר לייבא מבלגיה לישראל כמות מסחרית של סם מסוכן מסוג MDMA. במסגרת הקשר הם ייבאו במשלוח ימי לארץ כ-65,000 טבליות של הסם, מוסלקות בתוך משאבה וקומפרסור.

בכתב האישום צוין כי לכל אחד מהנאשמים היה תפקיד ואחריות על חלקים שונים בייבוא הסמים. שאטו שהה בבלגיה והיה אחראי על הכנת המסמכים הרלוונטיים, והעברת הסמים לשם שליחתם לישראל. במקביל, בייטר נמצא בארץ ואחראי על ההתקשרות עם חברת השילוח, כדי לוודא שהמשלוח עם הסם יגיע לישראל לידיו של זאודו, שהיה אחראי על התשלום עבור שינוע הסם וקבלתו לרשותו.

האריזות עם הסם נשלחו בהובלה ימית מאנטוורפן בבלגיה, הגיעו לנמל חיפה, ובהמשך הועברו למחסן של חברת השילוח באשדוד. האריזות הועברו לבדיקת מכס אשדוד, בה התגלתה הסלקת הסמים בתוך הקומפרסור והמשאבה. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של ייבוא סם מסוכן, וכן לזאודו מיוחסת בנוסף עבירה של שיבוש מהלכי משפט.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם כאשר צוין שם כי שאטו, כאמור, נידון בשנת 2003 לשבע וחצי שנות מאסר בגין יבוא סמים מבלגיה בנסיבות דומות, כשהם מוסלקים בתוך מקרר.
_________________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%97%d7%96%d7%99%d7%96%d7%94-%d7%9e%d7%a9%d7%a8%d7%93-%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%9b%d7%99-%d7%93%d7%99%d7%9f/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות