עטה מסכת גורילה וניסה לאנוס חברה של אשתו

עזר לחברה של אשתו לתקן משהו בבית, וחזר מאוחר יותר כשהוא עוטה מסכת גורילה כדי להסתיר את זהותו. רק בזכות תושייתה לא הצליח לממש את זממו
רונן לוי |
צילום: ויקיפדיה

לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד, הוגש כתב אישום נגד אברהם בן יעקב, בן 43 מלוד, בגין ניסיון אונס תוך גרימת חבלה, התפרצות בתחבולה למקום מגורים ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. בן יעקב הגיע לדירת חברת אישתו כשהוא לבוש במסיכת גורילה וניסה לאנוס אותה.

על פי כתב האישום, בין אשתו של בן יעקב למתלוננת ישנם קשרי חברות. עקב הקשר החברי בין המתלוננת לבין אשת בן יעקב, נוצרו גם קשרי חברות בין המתלוננת לבינו, אשר לא נשאו אופי מיני. לפני מספר שבועות בשעות הערב המאוחרות הגיע בן יעקב לביתה של המתלוננת בלוד, לבקשתה, ותיקן דלת של ארון.

מאוחר יותר, קצת לפני חצות, שב בן יעקב לבית המתלוננת, כשברשותו כפפות, מסכה מסיליקון המכסה את כל הראש בצורת גורילה, ובד שחור, וזאת במטרה לאנוס את המתלוננת. בן יעקב עלה בחדר המדרגות לקומה בה דירתה של המתלוננת, עטה את הכפפות והמסכה לראשו, ולאחר מכן הוריד את מתגי החשמל של הדירה שהיו בחדר המדרגות, כך שהשתרר חושך בדירה, וזאת על מנת לגרום למתלוננת לפתוח את דלת הדירה.

באותה עת שהתה המתלוננת לבדה בדירה, ולאחר שהתנתק זרם החשמל יצאה מהדירה. אז הגיח לעברה בן יעקב, תפס אותה בכוח בידיה וגרר אותה חזרה לתוך הדירה ולתוך חדר השינה שלה. המתלוננת שאלה את בן יעקב מי הוא ומה הוא רוצה ממנה. בתגובה בן יעקב השמיע קולות נהמה על מנת להפחיד את המתלוננת והורה באצבעו למתלוננת לשכב על מזרון שנמצא בחדר.

בן יעקב ניסה לקשור את הבד על עיניה, ניסה לדחוף את הבד לפיה של המתלוננת, ניסה לקשור את ידיה עם הבד, אך המתלוננת נאבקה בו והוא לא הצליח. בן יעקב דחף בכוח את המתלוננת לעבר המזרון וכתוצאה מכך, המתלוננת נפלה עליו, ובן יעקב הוריד בכוח את מכנסיה ותחתוניה של המתלוננת. המתלוננת התחננה לנאשם כי יניח לה ואמרה לו כי היא בתקופת המחזור ונאבקה בנאשם עד שהצליחה להרים את מכנסיה. בתגובה הכה בן יעקב את המתלוננת במכת אגרוף בפניה וניסה בכוח לחנוק אותה עם הבד, בכך שכרך אותו סביב צווארה, בעוד המתלוננת נאבקת בו, בוכה וצועקת לעזרה.

המתלוננת, אשר ראתה שאין באפשרותה להתגבר על בן יעקב, פעלה מתוך תושייה, ואמרה לו "זה מה שאתה רוצה, אני לא יכולה בלי סיכת הראש, לך למטבח להביא לי את הסיכה". בן יעקב צעד לעבר המטבח, אז דחפה אותו המתלוננת מחוץ לדלת החדר, נעלה את דלת החדר, תוך שבן יעקב דוחף את הדלת ומנסה להיכנס חזרה לחדר. המתלוננת החלה לזעוק לעזרה ובן יעקב נמלט מהמקום.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים נכתב: "כנגד המשיב קמה חזקת מעצר, שכן קיים יסוד סביר לחשש כי שחרור המשיב יביא לסיכון שלום הציבור בכלל ושלום המתלוננת וציבור הנשים בפרט – למשיב מיוחסת ביצוע עבירת ניסיון אינוס, תוך התפרצות בתחבולה לדירתה של קורבן מוכר לו, תוך אלימות והפחדה. התעוזה הנלמדת מפרטי האירוע מעידים על מסוכנותו של המשיב, ועל העדר יכולת לשלוט בדחפיו".
_______________________

https://obiter.co.il/lawyer/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%9b%d7%94%d7%9f/

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות